Beste forum leden,
Is het iemand gelukt om de T-Mobile vast bellen gegevens succesvol in te voeren in Zoiper?
Zo ja, dan hoor ik graag hoe.
Het is mij helaas nog niet gelukt.
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Rohin Mehra
Beste forum leden,
Is het iemand gelukt om de T-Mobile vast bellen gegevens succesvol in te voeren in Zoiper?
Zo ja, dan hoor ik graag hoe.
Het is mij helaas nog niet gelukt.
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Rohin Mehra
Hallo
Misschien dat je ook screenshots kunt plaatsen van de invulvelden zodat anderen ook kunnen meekijken?
Hoi
Ik heb Zoiper weleens in het verleden langs zien komen en meen me te heugen dat het destijds prima werkte, maar zekerheid durf ik je niet te geven. Het is nog eventjes wachten op betere feedback, dan kunnen we wellicht vergelijken.
Zou je nog jouw screenshots kunnen plaatsen, alsjeblieft? Thanks!
Hoi
Ik heb Zoiper weleens in het verleden langs zien komen en meen me te heugen dat het destijds prima werkte, maar zekerheid durf ik je niet te geven. Het is nog eventjes wachten op betere feedback, dan kunnen we wellicht vergelijken.
Zou je nog jouw screenshots kunnen plaatsen, alsjeblieft? Thanks!
Ik heb persoonlijke informatie zoals mijn SIP gebruikersnaam uit de screenshots weggehaald.
Als je een outbound proxy ingeeft moet je met dat knopje erboven hem wel enabelen. Ipv6 moet je uit zetten.
Je zit wel op het wifi wat met T-Mobile internet is ontsloten?
Welk modem gebruik je
Ik gebruik nu nog het Zyxel T-50 modem.
Als je een outbound proxy ingeeft moet je met dat knopje erboven hem wel enabelen. Ipv6 moet je uit zetten.
Je zit wel op het wifi wat met T-Mobile internet is ontsloten?
Ja, ik zit op het wifi dat met T-Mobile internet is ontsloten. Moet ik een outbound proxy ingeven?
Kan ook zijn omdat je nog de T50 hebt staan die het sip account geregisteerd heeft staan, je maar 1 registratie tegelijk mag hebben.
Bedankt voor de tips zo ver. Ik zal ze meenemen bij mijn volgende poging. Wat lastig is, is dat ik wel door een nieuw wachtwoord aan te vragen niet meer verbonden ben met de SIP server via mijn Zyxel T-50, maar voor de weg terug moet ik een reprovisioning van het modem aanvragen bij de T-Mobile klantenservice. Ik zou willen dat ik de stap terug net zo makkelijk kan zetten als het aanvragen van een nieuw wachtwoord.
TMTV, heel erg bedankt voor deze informatie. Dit is voor mij heel bruikbaar. Ik ga zodra ik tijd heb, hopelijk dit weekend hiermee aan de slag. Ik ga ook meteen kijken of ik ook het internet via mijn Ubiquity AmpliFi HD router aan de praat krijg en de telefonie ook via mijn Siemens Gigaset N300A IP voip centrale goed werkt. En hopelijk krijg ik dan Zoiper ook aan de praat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.