Beantwoord

vast bellen fritzbox 7590

  • 19 April 2022
  • 2 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Van KPN ben ik overgestapt naar T-Mobile glasvezel + vast bellen.

De instellingen voor internet doen het allemaal prima in de fritzbox, maar vaste telefonie nog niet.

Wat heb ik gedaan:

  1. In de fritzbox bij telefoonnummers een het telefoonnummer opgegeven voor registratie en het interne telefoonnummer
  2. Bij username de naam ingevuld die staat in my t-mobilethuis bij instellingen bellen
  3. Bij my t-mobilethuis bij instellingen bellen een wachtwoord aangemaakt en dit bij de fritzbox ingevuld.
  4. Bij registar en proxyserver voip.t-mobilethuis.nl ingevuld
  5. Bij additional settings: always register via internet connection aangevinkt
  6. Bij linesettings zowel met als zonder vlan-id 300 geprobeerd.

Wat mis ik nog om het telefoonnummer geregistreerd te krijgen?

icon

Beste antwoord door Micronikje 19 April 2022, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Vergeet bovenstaande maar. Het is inmiddels gelukt.

Reputatie 7

Hi @Micronikje, allereerst: Welkom op de T-Mobile voor thuis Community!

Wat fijn om te lezen dat Vaste Telefonie inmiddels bij je werkt. Super goed dat je hier een topic voor hebt aangemaakt. Klop gerust weer aan als je nog andere vragen hebt, dan helpt de Community je graag verder.