Skip to main content

Ik heb vast bellen afgenomen bij Odido met behoud van mijn oude nummer. Dat is op zich allemaal ingesteld. Echter als ik mijn SIP invul met daaraan gekoppeld wachtwoord rijg ik via mijn modem de melding “aanmelden bij telefoonaanbieder is niet geslaagd”. Hoe kan ik dit oplossen? Is er wellicht aan de kant van Odido is niet juist geïnstalleerd?

Hallo @GBGA 

Heb je het VoIP wachtwoord veranderd via je Odido account of gekregen van een medewerker? Via je Odido account wijzigen lukt wel maar het wachtwoord zal niet werken vanwege een bug.Instructies instellen VoIP


Dank voor de snelle reactie. Alle stappen doorlopen maar ik vermoed dat ik nog een juist VOIp wachtwoord moet hebben. Hoe kan ik dat verkrijgen? Of heb ik dat al ergens staan?


Zojuist contact gehad met de helpdesk of ze mijn VoIP wachtwoord konden verstrekken. Dit kunnen ze niet geven en verwezen mij weer hiernaartoe. Kan ik het via de community verkrijgen? Dat zal dan wel via een privebericht zijn, neem ik toch aan.

 


Hi @GBGA, welkom op onze Community! 

Ik heb het wachtwoord opgestuurd in een privébericht.


@GBGA 

Een moderator kan je dit wachtwoord geven, je zult even moeten wachten totdat een moderator reageert.


Fijn, dan wacht ik het antwoord van de moderator even af.


Dank! Bericht ontvangen. Ik ga testen of het nu werkt, komt vast goed!


Toppie @GBGA


Reageer