Heb vandaag een nieuwe vaste telefoon aangeschaft, na problemen met de vorige.
Maar waar de vorige telefoon altijd een foutieve tijd aangaf, doet deze nieuwe telefoon dat ook weer, terwijl bij programmeren en installeren, ik de correcte tijd en datum heb ingevoerd.
Het is bijvoorbeeld nu 16.23 uur, maar mijn vaste telefoon geeft nu dus 17.23 aan.
Corrigeer ik dit naar de correcte tijd, dan staat hij straks gewoon WEER een uur later.
Behoorlijk irritant als wilt zien hoe laat iemand gebeld heeft.
Meer mensen met dit probleem?
Beantwoord
Tijdsaanduiding vaste telefoon.
Beste antwoord door Sander
Hoi @Redikim ,
Alhoewel ik hier voor het eerst over hoor, vermoed ik dat je een Huawei modem hebt. Klopt dat? Op dat modem staat de tijdsaanduiding inderdaad een uur verkeerd. Dit wordt bij een volgende upgrade van de software van het modem aangepast. Ik had nog niet gehoord van telefoontoestellen dat deze hun tijd uit het modem haalden. Is er qua instellingen geen handmatige aanpassing te maken?
Updates rondom de software vind je hier: Klok instellen Huawei.
Alhoewel ik hier voor het eerst over hoor, vermoed ik dat je een Huawei modem hebt. Klopt dat? Op dat modem staat de tijdsaanduiding inderdaad een uur verkeerd. Dit wordt bij een volgende upgrade van de software van het modem aangepast. Ik had nog niet gehoord van telefoontoestellen dat deze hun tijd uit het modem haalden. Is er qua instellingen geen handmatige aanpassing te maken?
Updates rondom de software vind je hier: Klok instellen Huawei.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.