Sinds 27 november 17 ben ik naar T-mobile overgestapt. Helaas werkt de telefoon nog steeds niet. Ik heb al bijna 2 uur in totaal met de klantenservice gebeld met mijn mobiele telefoon. Nu is mijn beltegoed al helemaal verbruikt en moet ik per minuut betalen om mijn probleem met t-mobile op te lossen... Graag word ik door u gebeld om zo spoedig mogelijk telefoonaansluiting te hebben. Elke keer belooft men dat het probleem zeer snel opgelost zal worden, maar u doet helemaal niets....
Ik reken erop dat mijn vraag direct wordt beantwoord!
Beantwoord
Telefonie na overstap T-Mobile Thuis
Beste antwoord door Brian
Hi verwierde, ik heb het meteen nagekeken en we gaan een monteur bij je langs sturen om het probleem te verhelpen! Je zou per 1 december gebruik moeten kunnen maken van je telefoon aansluiting, onze monteur gaat uitzoeken wat er aan de hand is en het oplossen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
