Allen, ik heb enkel jaren zonder problemen gebruik gemaakt van SIP telefonie via cheapconnect en mijn VOIP gigaset telefoon.
Ongeveer 2 jaar geleden stopte dit met werken en ondanks verschillende zoektochten, aanpassingen, tips van de community niet meer werkend gekregen.
Grootste probleem lijkt het Odido modem te zijn… Ik heb de hoop opgegeven en wil een ander modem aanschaffen om toch weer VOIP telefonie te kunnen gebruiken.
Is er een aanbeveling welk modem te gebruiken? Ik wil dus achter het modem mijn Gigaset voip toestel aansluiten. Iemand die mij verder zou kunnen helpen met het juiste modem en de settings?
