Hallo ik wil mijn t-mobile thuis abonnement aanpassen, maar ik mijn vaste lijn niet uitzetten alleen upgraden.... waarom kan ik dat niet gewoon online doen?
Ik ben al een uur aan het zoeken naar een manier om dit te kunnen doen
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Marco7127345238 ,
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je wijzigingsverzoek in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m. je verzoek op.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben, en wens je nog een prettige dag.
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je wijzigingsverzoek in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m. je verzoek op.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben, en wens je nog een prettige dag.
Hi @Marco7127345238 , goede vraag! Goed dat je bekend bent met My T-Mobile Thuis. Je kunt hier inderdaad de meeste zaken heel gemakkelijk zelf regelen. Het verwijderen van vaste diensten, daar heb je ons inderdaad voor nodig. Gelukkig staan wij natuurlijk maar al te graag voor je klaar! Mochten wij iets voor je aan kunnen passen, laat het ons dan vooral weten. Dan regelen we dit voor jou!
Hoi Melissa,
Dank voor je reactie, via facebook is het me gelukt om de vastelijn op te zeggen.
Gr
Marco
Dank voor je reactie, via facebook is het me gelukt om de vastelijn op te zeggen.
Gr
Marco
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.