Goede avond
Ik heb een mailtje gekregen dat ik opgezegd heb en dat is niet zo
Ik heb alleen me huistelefoon opgezegd verder niets dus ik denk een fout bij jullie
Ik ben gewoon nog steeds klant
Goede avond
Ik heb een mailtje gekregen dat ik opgezegd heb en dat is niet zo
Ik heb alleen me huistelefoon opgezegd verder niets dus ik denk een fout bij jullie
Ik ben gewoon nog steeds klant
Hallo
Kan je eens inloggen in je T-Mobile thuis account en kijken onder abonnementen wat daar precies staat?
Goedeavond
Daar staat niets van opzeggen
Raar maar nu weet dat ik het niet
Heb gedaan
Staat er bij vast bellen een datum wanneer het stopt?
Staat er ook een datum bij de overige diensten wanneer ze stoppen?
Hoi
De e-mail die jij hebt ontvangen, refereert inderdaad aan het uitzetten van vast Bellen. Geen zorgen, soms pakken wij onze mails zodanig in dat het net lijkt alsof het abonnement opgezegd is, excuses voor de verwarring.
Ik zal aangeven dat dit aangepast moet worden zodat het niet onduidelijk is, maar gelijk herkenbaar is als zijnde slechts een opgezegd onderdeel en niet het hele abonnement. Thanks voor de feedback!
Ik heb vast bellen op 22/2 opgezegd telefonisch via klantenservice om 2 redenen omdat ik het niet nodig heb en bovendien werkt het niet na installatie Internet plus vast bellen .
Ondanks verzoek en toezegging om deze opzegging per mail te bevestigen , heb ik geen mail ontvangen bovendien functioneerd mijn account niet na behoren bij het inloggen krijg ik iedere keer als reactie abonnement opgezegd , alles loopt niet naar wens op deze manier p.luursema@gmail.com
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.