Mijn vaste telefoon is helemaal uitgevallen, lampje op modem brand niet (internet werkt wel). Glasvezel, zyxel 50.
Ik heb de bekabeling nagekeken en het modem opnieuw op laten starten door deze van de stroom te halen, maar de telefoon werkt niet.
Mijn vaste telefoon is helemaal uitgevallen, lampje op modem brand niet (internet werkt wel). Glasvezel, zyxel 50.
Ik heb de bekabeling nagekeken en het modem opnieuw op laten starten door deze van de stroom te halen, maar de telefoon werkt niet.
Als toevoeging; ik mijn vaste nummer probeer te bellen krijg ik onmiddelijk te horen; het nummer wat u probeert te bellen is niet in gebruik.
Sinds gisteravond heb ik geen vaste telefoon lijn meer, lampje is uit en als ik opneem dan krijg ik een ingesprektoon te horen en gaat het lampje groen knipperen.
Ja heb al gereset en telefoon los gehaald, maar dat mocht niet baten.
The same problem - landline phone doesn’t work. SIP registering fails. Yesterday it worked fine. Internet works fine.
Goedemorgen
Dit topic gaat nu op slot.
Goedemorgen
UPDATE: we maken van dit topic het algemene verzameltopic zodat iedereen kan reageren. Bedankt voor jullie geduld - we houden jullie hier op de hoogte!
Mijn vaste telefoon werkt goed nu
Goedemorgen
UPDATE: we maken van dit topic het algemene verzameltopic zodat iedereen kan reageren. Bedankt voor jullie geduld - we houden jullie hier op de hoogte!
UPDATE 11:55: er zijn herstelwerkzaamheden uitgevoerd. We hebben meldingen ontvangen van klanten die weer Vast Bellen kunnen gebruiken. Wordt vervolgd!
Hier is het telefoonlampje op het modem nog uit en de lijn nog dood. Als ik in het modem inlog en bij voip-telefoon kijk zie ik wel een SIP staan (Niet dat ik weet wat dat is hahaha)
Edit, groene lampje is hier enkele minuten later nu ook weer aan, en na enige minuten niet kunnen bellen of gebeld worden heeft dat zich ook weer hersteld en is de vaste telefoon ook hier weer operabel. Bedankt voor het oplossen!
Hoi
Dit topic gaat op slot.
heb net reply ge-edit, hier doet de telefoon het ook weer :)
Hoi
Dit topic gaat op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.