Skip to main content

Odido reageert telefonisch na een week in het geheel niet, terwijl dit wel is toegezegd door de klantenservice. Na 1 week krijg ik nu van de klantenservice te horen, dat mijn klacht niet wordt geaccepteerd, omdat ik een eigen FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router gebruik.

Mijn probleen ligt niet aan mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Mijn eigen VoIP telfoonnummer, wordt niet meer geregistreerd in de FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Ik heb dat VoIP telefoonnummer al meer dan 10 jaar in gebruik en het heeft altijd gewerkt in mijn eigen FRITZ.Box modem/routers. Nadat ik in augustus vorig jaar Odido glasvezel heb gekregen wordt mijn eigen VoIP telfoonnummer, niet meer geregistreerd in mijn FRITZ!Box Modem/Routers.

Ik heb dit zowel bij een KPN glasvezel internet verbinding gecontroleerd en daar wordt mijn eigen VoIP telefoonnumer wel in de Fritz!Box geregistreerd. Dat is ook het geval bij een Ziggo kabel internet verbinding. Mijn eigen Gigaset NP510 IP base Station dioet het ook met mijn eigen VoIP telefoonnummer wat vis WiFi is aangesloten op mijn WiFi van mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router.

Het probleem wordt niet veroorzaakt door mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router, maar ligt bij Ododo.

Het afvies om het mt het Odido Zyxel T50 te proberen, kan helemaal niet. Ik kan daar geen eigen eigen VoIP telefoonnummers in aanbrengen.

Waardeloze service van Odido, hetgeen ik ga melden  bij de ACM, Radar en Kassa.

Volgens mij al vaker gemeld hier. Poort blokkering probleem?

Zoeken op frtiz voip komt er een hele waslijst…

Tja service…

Vele jaren meer betaald bij kpn, maar toen er problemen waren ook geen service…

Zal overal wel wat zijn, dus dan maar zo goedkoop mogelijk

Reageer