Skip to main content

Ik heb geen nummerweergave bij inkomende gesprekken en heb vandaag 1-10-2024 Odido gebeld en kreeg het advies een nieuwe telefoon te kopen, dat heb ik gedaan maar probleem niet opgelost. In een antwoord op een topic las ik dat iemand een andere instelling in zijn T50 modem/router heeft uitgevoerd en nu werkt weergave wel. Ik heb een T56 modem/router en wil nummerweergave, o.a. uit veiligheids overwegingen functionerend hebben. Kan Odido dit voor mij zo instellen dat dit werkt? Of anders duidelijk op schrift aanwijzingen geven zodat ik dit zelf kan doen?

Ik heb dus op advies van Odido een nieuwe telefoon gekocht wat eigenlijk niet nodig was, en ban door dit slechte advies circa € 70 armer geworden. Beste Odido wilt u mij deze schade vergoeden?

Hallo @Joost 48 

Je zou dit kunnen oplossen door een instelling in je modem te wijzigen.

Browse naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password achter de modem ga naar het menu > VoIP > telefoon > regio en verander beller-id signaaltype naar DTMF of FSK, toepassen (even kijken welke voor je werkt).


Reageer