Skip to main content

nummerbehoud wil maar niet lukken

• 29 januari 2025
  • 9 reacties
  • 71 Bekeken

Nummerbehoud van Ziggo wil maar niet lukken.

Het nummer staat al drie weken klaar voor de portering.

Ik heb al 18 jaar het nummer, hoe moeilijk kan het zijn

20-01-2025

Je telefoonnummer is overgezet naar Odido

Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kan je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!

Nou, niet dus. Een onbekend nummer geinstalleerd.

22-01-2025

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 75690638
Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie. 

geen reactie gekregen

24-01-2025

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 75738521.  

Helaas is het druk, waardoor het langer dan 3 werkdagen kan duren voor de technische dienst ermee aan de slag kan gaan. Natuurlijk doen we ons best je zo snel mogelijk verder te informeren. 

29-01-2025

Odido service kan er geen zinnig woord over zeggen.

Waar dien ik een klacht in?

Uitgelichte reactie

30 januari 2025

Hey ​@t.roozendaal, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Graag bij Info voor moderator: Het telefoonnummer wat geporteerd moet worden. Dan kan ik kijken wat er mis gaat. Alvast bedankt!

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 30 januari 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@t.roozendaal, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Graag bij Info voor moderator: Het telefoonnummer wat geporteerd moet worden. Dan kan ik kijken wat er mis gaat. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 januari 2025

Dank voor de reactie. Profiel is aangevuld. Het nummer is nog niet actief.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13312 reacties
  • 31 januari 2025

Hey ​@t.roozendaal, in ons systeem lijkt alles goed te staan. Ik zie al wel dat er een ticket voor je open staat voor onze technische dienst om naar te kijken. Heb je al eens het modem voorzien van een factory reset, toevallig ook van het telefoonstation? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 januari 2025

Ik heb het modem twee keer gereset door het reset knopje of eigenlijk een paperclip in het gaatje te drukken waar reset bij staat. Dan volgt een hoop geknipper van groene lampjes. Ook het telefoontoestel gerest naar de factory settings.

Als ik het opnieuw probeer blijf ik dat foute nummer zien. Ook na een koffiepauze.

Bovendien is nu ook de Wifi versterker van de rel.Het linklampje is uit. Uit en aan zetten helpt niet.

De technische dienst had er toch al naar moeten kijken. Die ticket is al een week oud.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2151 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@t.roozendaal, fijn dat je dit getest hebt! Ik heb direct mijn collega van de technische dienst gevraagd om een update. Zodra ik meer informatie heb, zul je het meteen van me horen! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 februari 2025

Dank voor je bericht.

De wifi versterker is weer online. Opnieuw geinstalleerd volgens de handleiding en er is weer een groen linklampje.

De telefoon wil echter nog niet deugen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13312 reacties
  • 3 februari 2025

Hey ​@t.roozendaal, als het goed is is het nu gelukt! Kan je het modem en telefoonstation herstarten en controleren of het werkt? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025

Modem en telefoon opnieuw gestart.

Ik durfde het bijna niet te proberen,

Maar het is uiteindelijk gelukt.

Dankzij jullie hulp, waarvoor we erg dankbaar zijn.

Daar drinken we dan een goed wijntje op. 🍷

Proost.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2151 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi ​@t.roozendaal, super fijn om te horen! Het berichtje aan mijn collega heeft geholpen. Ik wens je een hele mooie dag verder en proost! 😄 Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen