Nummerbehoud van Ziggo wil maar niet lukken.
Het nummer staat al drie weken klaar voor de portering.
Ik heb al 18 jaar het nummer, hoe moeilijk kan het zijn
20-01-2025
Je telefoonnummer is overgezet naar Odido
Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kan je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!
Nou, niet dus. Een onbekend nummer geinstalleerd.
22-01-2025
Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 75690638.
Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie.
geen reactie gekregen
24-01-2025
Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 75738521.
Helaas is het druk, waardoor het langer dan 3 werkdagen kan duren voor de technische dienst ermee aan de slag kan gaan. Natuurlijk doen we ons best je zo snel mogelijk verder te informeren.
29-01-2025
Odido service kan er geen zinnig woord over zeggen.
Waar dien ik een klacht in?