Op 7 januari 2021 zijn we overgegaan van Ziggo naar T-mobile. Nadat alles was geactiveerd ook nummerbehoud aangevraagd. We willen onze oude telefoonnummer meenemen naar T-mobile. Volgens Ziggo is het nummer vrij gegeven en is het wachten op T-mobile. Echter tot op heden lukt het maar niet om het nummer door T-mobile over te laten nemen. Ook nadat het handmatig in het systeem door T-mobile was gezet mislukt het. Intussen diverse telefoontjes verder maar zonder resultaat. Waar zou dit nou aan kunnen liggen ??
En ja hoor. Vanavond werkte het opeens. Bijzonder. Opgelost dus.
Ik heb soortgelijk ervaring. Probeer nummerbehoud aan te vragen van KPN naar tmobile. KPN ziet de status aangevraagd, en geannuleerd op dezelfde dag.
Op tmobile thuis portal staan 2 status die strijdig zijn.
- Bellen met tmobile klantenservice geeft ook steeds andere beelden over de status.
- Er is zelfs een die zei dat de portering al gelukt is.
Graag advies, we hebben nog een paar weken de tijd voordat we het nummer kwijt raken.
Hoi
P.s. neem een kijkje in onze Wiki voor alle ins en outs aangaande jouw profiel:
Zo kun je met uitleg de gevraagde gegevens toevoegen (deze zijn enkel beschikbaar voor T-Mobile moderators)!
het gaat om omzetting van KPN ADSL naar Tmobile thuis, die ik aangevraagd heb voor onze parochie.
Internet is aangesloten. Alleen nummerbehoud mislukte steeds.
Inmiddels heb ik tmobile via twitter kunnen bereiken, het nummerbehoud aanvraag is doorgezet naar de specialisten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.