Goedemiddag,
Hallo
Heb je niet gekozen voor de overstapservice? Dan stopt je huidige provider met leveren zodra T-Mobile actief is op jouw adres en je kan je vaste telefoonnummer meenemen naar T-Mobile.
In ieder geval kan je ook nog annuleren en opnieuw bestellen.
Hallo
Ik heb de overstap geregeld via een vergelijkingssite en maak gebruik van de overstapservice. Mijn overstapaanvraag is al geaccepteerd, maar ik zie nergens dat mijn huidige telefoonnummer meegenomen wordt.
Ik ga ervan uit dat dit niet goed is doorgekomen (via die vergelijkingssite) en daarom vraag ik dit nog apart aan.
Heb je wel gewoon het telefoonnummer juist ingevuld via de vergelijkingssite? En als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder instellingen bij vast bellen, staat daar nummer in bestelling? Dan zal het wel goed zijn.
Hallo
In de bevestiging van de vergelijkingssite staat het juiste telefoonnummer en er staat bevestigd dat ik dit nummer wil behouden.
Als ik in mijn T-Mobile account naar bel instellingen ga, dan kan ik geen telefoonnummer selecteren (zie screenshot).
Toevallig stap ik ook over naar T-Mobile, ook vast bellen met nummerbehoud en via een vergelijkingssite. Ik zie precies hetzelfde maar het is wel gewoon in orde
Oké
Bedankt voor het meedenken.
Hoi
Gezellig dat je binnenkort naar T-Mobile overstapt!
Mocht er nog iets spelen, vraag er gerust op los. Zoals je merkt helpt de Community je graag!
Hoi
Bedankt voor je bevestiging.
En nogmaals hulde aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.