Ik heb nummer behoud aangevraagd voor vast op mobiel. Deze is nog steeds niet verwerkt en mijn contact persoon bij Tmobile reageerd niet meer. Maar het probleem is, onbereikbaar voor klanten.
Tevens heb ik hele grote facturen ontvangen, die niet overeenstemmen met het abonnement wat ik heb afgesloten.
ook hier krijg ik geen reactie op hoe dit kan ? en een uitleg.
Kan iemand me hier verder helpen.
Hoe tevreden ik eerst was bij afsluiten van de abonnementen, hoe ontevreden ben ik nu helaas
Bladzijde 1 / 1
Iemand een idee ??
Hoe krijg ik contact met tmobile ??
Hoe krijg ik contact met tmobile ??
Het klantenforum is geen directe chat met helpdesk medewerkers, maar T-Mobile moderators helpen je hier wel verder. Meestal volgt een reactie van een moderator binnen 24-48 uur. Het is momenteel ook weekend.
Goede morgen,
Dank u wel, wacht ik even af een van de moderators me verder kan helpen.
Groetjes
Tessy
Dank u wel, wacht ik even af een van de moderators me verder kan helpen.
Groetjes
Tessy
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.