Skip to main content

Afgelopen week heb ik mijn vaste nummer verhuist na tmobile.

Vanaf dat moment was ik niet meer berijkbaar tmobile kon mijn vaste nummer niet berijkbaar krijgen.

Uiteindelijk mijn nummer maar weer terug verhuist naar de voip provider.

Nu komt het mijn vaste nummer kan niet meer gebeld worden door tmobile klanten.

Elke andere provider kan mij bellen behalve tmobile klanten.

In jullie systeem lijkt mijn nummer nog ergens te staan.

Hoe gaan we dit oplossen

Zou fijn zijn als tmobile klanten mij ook kunnen bellen.

Goedemiddag @Bertha1, daar gaan we meteen wat aan doen!

Als ik het goed begrijp, kun je wel bellen met het vaste nummer en gebeld worden door niet-T-Mobile klanten, maar kunnen T-mobile klanten jou niet meer bereiken, klopt dat?

Ik zie dat mijn collega al een verzoek ingediend heeft bij onze specialisten om dit voor je op te lossen, maar graag probeer ik ook nog een optie om het werkende te krijgen. Ik heb iets aangepast in de verbinding waardoor de vaste telefonie opnieuw naar het modem gestuurd is. Kun jij bevestigen of dit gewerkt heeft en zo niet: wat horen de personen die jou bellen precies? Krijgen ze meteen je voicemail, een ingesprektoon of blijft de lijn helemaal stil?

UPDATE: vast Bellen is door een systeemfout verwijderd en hierdoor werkt dit momenteel niet. Ik heb vast Bellen weer toegevoegd + het te behouden vaste telefoonnummer. Zou je vanavond kunnen checken of het alweer werkt? 

Alvast bedankt voor je medewerking en sorry dat het misliep!


Ik had het nummer al weer terug verhuist naar de oude provider, omdat het bij jullie niet werkte.

Nu ben ik niet meer berijkbaar vanaf tmobile klanten.

Eigenlijk was ik altijd heel tevreden met tmobile maar nu blijkt alles wat mis kan lopen verkeerd te gaan.

 


Hi @Bertha1,

Dank voor de informatie en excuus voor de verwarring! Tot het moment van Jason's bericht hadden wij jouw vaste telefonie volledig uit ons systeem verwijderd en hierdoor kon dit geen struikelblok vormen. Hiertoe zijn wij ook verplicht als een andere provider het nummer overneemt.

Was het bij de oude provider voorheen wel mogelijk om T-Mobile klanten te bereiken? In dat geval kan het eigenlijk alleen fout gaan aan de kant van de oude provider. Weet je ook zeker dat het enkel en alleen om T-Mobile klanten gaat? 

Hopelijk hebben we snel de onderste steen boven, want wij willen niets liever dan dat je ongeremd kan bellen!


Ik zie het nummer nu geporteerd is na jullie

Nu krijgt iedereen te horen nummer niet ingebruik als ze proberen te bellen.

Iets gaat niet helemaal goed binnen jullie systeem

Hopelijk is dit snel opgelost 


Hoi @Bertha1, doordat het telefoonnummer nog eens verhuisd is naar een andere provider, kunnen wij dit niet koppelen aan de aansluiting. Dat zal gefixt moeten worden door onze specialisten, daarom heb ik het doorgezet. Houd alsjeblieft rekening met een verwerkingstijd van gemiddeld drie tot vijf dagen. Als er tussentijds updates zijn, dan zal ik die meteen kenbaar maken aan je in dit topic.

Bedankt voor je geduld en sorry dat ik het niet meteen kan herstellen.


Hoi Jason

 

Bedankt voor je terug koppeling.

Dit was voorheen ook het probleem daarom is het nummer ook terug verhuist naar de oude provider.

Ik wacht het maar weer een aantal dagen af

 


Goedemorgen @Bertha1, inmiddels hebben onze specialisten jouw case in behandeling genomen. Ik verwacht binnen maximaal drie dagen een oplossing, indien dit niet direct lukt, zullen we ervoor zorgen dat het op een andere manier wel gaat werken. Sorry dat je hierdoor niet met de vaste lijn kunt werken. Zodra dit euvel opgelost is, krijg je uiteraard een vergoeding voor de periode waarin dit niet werkte. Bedankt voor je begrip en geduld in deze zaak!


bedankt voor je reactie Jason.

Ik wacht het nog even af!!


Goedemiddag @Bertha1, het is dan eindelijk gelukt: jouw vaste telefonieaccount zou nu volledig bruikbaar moeten zijn. Kun je dit bevestigen? 

Bedankt voor jouw geduld en begrip!


Reageer