Skip to main content

N.a.v. een negatieve review van mij op Trustpilot is mij door Cheyenne van Odido verzocht dit toe te lichten zodat het misschien alsnog opgelost kan worden.

Dit is mijn review:

Ontevreden

1 review

3 dagen geleden gepubliceerd

Alle afspraken genegeerd door Odido

Heb op 31.07.2024 met ODIDO een goedkoper abonnement afgesloten. Mondeling JA was voldoende, werd er gezegd. Alles zou met terugwerkende kracht geregeld worden. Het is nu 24.10 en er is niets veranderd. Ik ben inmiddels 5 telefoontjes verder. Bleek te gaan om het feit dat ik mijn vaste lijn wil aanhouden. Het nummer dat ik al jaren heb wil ik gewoon houden. Men belt mij voortdurend overdag terwijl 5x duidelijk is aangegeven dat ik dan niet bereikbaar ben. Nu krijg ik mail dat ik n nieuw vast telefoonnummer krijg!!! Dat wil ik niet. Hoe vaak moet je hen dat duidelijk maken?

Datum van ervaring: 24 oktober 2024

Uitbreiding op bovenstaande:

Op vrijdag 25 oktober heb ik, nadat ik ontdekt had dat mijn vaste lijn was afgesloten, wederom contact gehad met Odido. Nu toch maar overdag (terwijl dat voor mij bijzonder vervelend is, omdat ik tijdens werktijd moet bellen en ik net een nieuwe baan heb). Er werd mij verzekerd dat mijn vaste lijn weer geactiveerd zou worden en dat ik binnen 48 u weer gebruik zou kunnen maken van mijn vaste lijn met mijn oude vertrouwde nummer, dat door de dame ook nog eens ter controle genoemd werd. 

Ook kwam er een mail met de volgende tekst: ‘Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kan je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!

Het is nu ruim 48 uur later maar nog steeds is er geen signaal op mijn vaste huislijn. Wat moet ik in vredesnaam doen om bij Odido op een juiste manier geholpen te worden?????

Tot overmaat van ramp waren 's avonds ook al mijn opgenomen tv-programma's ineens verdwenen.

Hi @Deniseda, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad meermaals gebeld hebt met onze klantenservice. Gelukkig niet zonder oplossing want ik zie dat Guidion vandaag is aangestuurd. Zij dienen langs te komen om het modem te installeren. Daarna zal je eigen nummer weer moeten werken. Kan je een afspraak inplannen met de monteur en een terugkoppeling geven na de tijd. Als het goed is is het daarna opgelost! 

En natuurlijk is het weer niet opgelost. Waarom zou t ook n keer goed gaan?

Aan de monteur lag het niet: hij heeft zelfs 2x contact met de backoffice van Odido opgenomen. Apparaatje voor de telefoon was aangesloten maar vervolgens kwam er helemaal geen geluid meer uit de telefoon. Volgens backoffice moest hij de opdracht op ‘afgerond’ zetten, waarna ik na n kwartier weer gebruik zou kunnen maken van de vaste lijn. Dus niet…

Hij heeft wederom gebeld en kreeg toen weer te horen dat er iets niet stond aan gevinkt (is mij ook al diverse keren ad telefoon verteld en iedere keer zou dat opgelost worden)  en het kon 48u duren voor ik weer signaal had. Exact dezelfde tekst die ik op 25.10 te horen kreeg). Ik heb geen woorden meer voor dit verhaal. Wat een waardeloos bedrijf. 
Alles functioneerde prima, tot ik op 31.7.24 om n aanpassing van de prijs vroeg en men mij n ander contract toezegde. Nu kan ik niet meer met m’n vaste lijn bellen en ik krijg nog steeds torenhoge rekeningen voor het thuis pakket. Tijd voor Radar wellicht…

Reageer