Skip to main content
Beantwoord

Modem even uit- en aanzetten

  • March 13, 2018
  • 4 reacties
  • 526 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Wegens een probleem met uitbellen is er door T-Mobile een reset uitgevoerd, en nu moet ik de modem even uit- en aanzetten om te kijken of het probleem is opgelost. Dit heb ik echter nog niet gedaan, want mijn grootste angst is dat we misschien hierna wél kunnen bellen maar dan géén wifi meer hebben of tv kunnen kijken. De tv is niet zo belangrijk maar zonder internet is de ramp niet te overzien!

Beste antwoord door Brian

Hey Suki2, wees gerust, het opnieuw opstarten van je modem heeft geen gevolgen voor je internet of TV verbinding! 🙂

4 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3637 reacties
  • March 13, 2018
Hallo Suki2,

Welkom op het forum.
Wat is je vraag precies ? Het is mij niet helemaal duidelijk waar je een antwoord op wil hebben.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • March 16, 2018
Hey Suki2, wees gerust, het opnieuw opstarten van je modem heeft geen gevolgen voor je internet of TV verbinding! 🙂

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • March 16, 2018
Beste Brian, dank voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost zonder dat het modem hoefde te worden uit- en ingeschakeld. Maar mocht het zich nog eens voordoen dan weet ik dat het geen kwaad kan.:)

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • March 21, 2018
Super, Suki2! Fijn om te horen dat alles het weer goed doet. En inderdaad, goed om te weten voor de toekomst. Al ga ik ervan uit dat er niets meer fout gaat in de toekomst. Veel belplezier weer!