Help !!! Help !!!
Mijn vaste telefoon werkt sinds de aansluiting niet,13 juli 2020 (dus al 3,5 maanden !!!). Ik kan niet bellen en gebeld worden. Hiervoor heb ik 14 keer de klantenservice gebeld, maar als ik de klantenservice bel dan wordt elke keer een ticket aangemaakt en deze wordt vervolgens na 15 dagen door de technische dienst afgesloten!! Ik krijg helemaal geen bericht over de status van mijn klacht en moet ik weer de klantenservice bellen. Ik heb ook 3 keer een klachtbrief gestuurd naar de klantenservice, maar kreeg een automatische bericht dat ze door grote drukte mij na 6 dagen pas kunnen bellen. Vervolgens neemt niemand contact met me op !!!!! wat een slechte service van T-Mobile.
Er is een keer een monteur van Gudion geweest en die heeft alles nagecheckt en kan mijn probleem niet oplossen !!
Ik ben het nu spuugzat en heb zo spijt dat ik overgestapt ben naar T-mobile !!! Bij mijn vorige provider SOLCON wordt je meteen geholpen door de technische dienst, maar bij T-mobile neemt niemand contact met je op van de technische dienst !!!
Een medewerker van de klantenservice adviseerde mij i.p.v mijn problemen op te lossen een klacht te plaatsen op sociaalmedia of T-Mobile Community. Hij hoopt dat ik zo de aandacht kan trekken en eindelijk misschien geholpen kan worden. Dit is toch belachelijk !!!! en omgekeerde wereld.
Mijn laatste ticket staat bij jullie nog open maar ben bang dat het weer door technische dienst afgesloten wordt zonder het probleem op te lossen. Ik hoop dat u eindelijk een klant serieus gaat nemen die sinds 13 juli 14 keer gebeld heeft !!!!