Wanneer ik een helpdesk bel met een keuzemenu om naar de juiste afdeling te worden verbonden, werkt dit niet op mijn op mijn Gigaset handset E560.
Aan Gigaset gevraagd wat te doen.
Antwoord Gigaset:
Dit moet normaal wel mogelijk zijn.
Als het basisstation van uw Gigaset E560 met een stekker (met 4 pinnen) in de muur verbonden is, verwijder deze eens voor 15 seconden,
plaats hem terug voor 10 seconden en herhaal dit nog een tweede keer.
(geen resultaat)
Is het basisstation rechtstreeks met de router verbonden, controleer de volgende instellingen in de router:
Open het menu van de router.
In de settings, lokaal te benaderen met een browser via de URL moet staan:
Telephony > Telephone numbers > Edit (potlood achter het gewenste nummer, dit moet voor elke telefoonlijn apart) > Kopje ‘Additional settings’ > 'DTMF transmission’ > optie ‘RTP or in-band’
(geen toegang tot settings, volgens mij afgeschermd)
Wat gaat T-Mobile doen om dit probleem op te lossen?