Kan wel bellen, maar de gebelde hoort mij niewt altijd.
en ook
wordt gebelde maar de beller hoort mij niet altijd.
in beide gevallen opnieuw bellen of gebeld worden geeft meestal wel een goede verbinding
Kan wel bellen, maar de gebelde hoort mij niewt altijd.
en ook
wordt gebelde maar de beller hoort mij niet altijd.
in beide gevallen opnieuw bellen of gebeld worden geeft meestal wel een goede verbinding
Hallo
Heb je de modem al eens een herstart gegeven en de telefoonkabel naar de telefoon vervangen?
Goedemiddag
Indien het nog niet werkt na de stappen te hebben doorlopen, geef een seintje. Wij pakken het graag verder voor je op.
Ik heb het modem opnieuw laten opstarten.
de telefoon aansluiting in de tweede connectie geprobeerd. Telefoon werkte niet.
de Gigatest telefoon vervangen door een andere (oude) telefoon.
de telefoonkabel vervangen
Nog steeds hetzelfde probleem, vandaar mijn post van vandaag.
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.
Ondanks alle aanpassingen blijft het probleem hetzelde.
Hi
Merci alvast! Hopelijk kan ik heel snel laten weten dat er een oplossing is voor dit issue. Laat het vooral weten als jij nog andere punten hebt, dan help ik daar ook met alle liefde bij. Voor nu een heel mooi weekend gewenst!
Hi
Hi
Hi
Het probleem lijkt opgelost. Het enige wat we nu hebben is dat als de telefoon niet opgenomen wordt het antwoordapperaat overgeslagen wordt en meteen een dame meld dat we niet thuis zijn. Het lijkt erop, als de persoon daarna meteen weer belt het antwoordapparaat wel beschikbaar is.
groeten Siem Kaandorp
Hi
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (naast de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.
Kan je aangeven of deze stap het probleem heeft verholpen en kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag!
Wij hebben nu geen problemen meer, ook het antwoord apparaat werkt weer zoals altijd.
Bedankt voor alle hulpe.
groeten Siem Kaandorp
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.