Skip to main content

Vanmorgen (20-6-2022) was er een storingsmelding dat er niet gebeld kon worden met de vaste telefoon. De storingsmelding is weg maar ik kan nog steeds niet bellen. Kan wel gebeld worden. Is dezelfde storing weer actief?

 

Moderator Edit

Heb je nog steeds problemen met vaste telefonie, volg dan de stappen uit dit topic om de verbinding te herstellen:

 

ik heb het zelfde probleem bij mijn oma thuis die kan geen medicijnen bestellen via een keuzemenu

heb alles geprobeerd.

 

router/modem is VMG8825-T50


Hi @M.Nijmeijer, super lief dat je via deze weg aan de bel trekt voor jouw oma! Excuses voor het ongemak dat zij momenteel ervaart. Het probleem is bij ons bekend en mijn ccollega's zijn dan ook nog volop bezig om dit issue op te lossen. Afgelopen week is er getest met nieuwe firmware en deze test is nog gaande. Ik hoop dat hier heel snel de oplossing uit voortkomt, zodat ook jouw oma weer zonder problemen kan bellen via een keuzemenu. 


Hi @Te Wierik, ik kan je gelukkig laten weten dat we een mogelijke workaround voor dit probleem aan het testen zijn. Zojuist heb ik aan één van onze specialisten gevraagd of hij mij hier iets meer over kan vertellen, zodat ik deze update met jou kan delen. Ik houd je op de hoogte! 💪

Het klopt dat je niet persoonlijk bent benaderd voor dit onderzoek. Als wij zien dat er een algemeen probleem speelt, dan vliegen wij dat in zijn geheel aan en niet individueel. Hiervoor verzamelen wij in het begin altijd meerdere voorbeelden en dan kan de technische dienst ermee aan de slag. 

Hoi @Lisa 

Na de storing van vanochtend met vast bellen is het probleem met de keuzemenu's hier weer even hardnekkig terug. Kan de workaround van toen nogmaals uitgevoerd worden op onze aansluiting?

Het lijkt erop dat door een FW-update, powercycle, whatever …. de workaround teniet is gedaan.

 

 


Hallo @Te Wierik hier ook t-50 met keuzemenu problemen op vaste telefoon.  Lisa heeft lang weekend en is pas volgende week woensdag weer terug op het forum. Wel heeft ze vandaag het onderzoek naar keuzemenu problemen met de zyxel modems heropend. Je kunt daar meer over lezen in het topic waar ik over het keuzemenu gepost heb: 

Ik hoop dat het snel opgelost wordt!


Hallo @Te Wierik hier ook t-50 met keuzemenu problemen op vaste telefoon.  Lisa heeft lang weekend en is pas volgende week woensdag weer terug op het forum. Wel heeft ze vandaag het onderzoek naar keuzemenu problemen met de zyxel modems heropend. Je kunt daar meer over lezen in het topic waar ik over het keuzemenu gepost heb: 

Ik hoop dat het snel opgelost wordt!

Dank! Ik zie het nu ook in haar Sig staan ja.

Misschien handig om in het door jou vermelde topic verder te gaan … zal daar een crossposting doen, dan ziet @Lisa het woensdag wel.

 


Hoi @Shilka en @Te Wierik, bedankt voor jullie meldingen! We gaan inderdaad verder in het gelinkte topic.

Dit topic gaat nu op slot.