Kan Mijn Vaste Telefoon Fritzfon c6 niet Registeren Modem Fritzbox 7590 AX

  • 11 June 2023
  • 33 reacties
  • 363 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

ik ben sinds 27 maart 2023 naar T-mobile overgestapt.

ik ga het straks ff proberen gewoon,en anders maak ik wel ff een nieuw wachtwoord aan.

dat kun je gewwon doen bij waar je SIP gebruikernaam staat.

 

in ieder geval harstikke bedankt voor je hulp

Ben al een tijdje bezig om vast bellen aan de praat te krijgen op mijn Fritzbox 5530. Helaas nog zonder resultaat.

Daarom maar de methode uit dit topic geprobeerd om mijn wachtwoord te achterhalen. Hiervoor mijn Zyxel T54 terug aangesloten. Helaas geeft het script een foutmelding. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? 

Python 3.10. 

 

Reputatie 7
Badge +6

@Tom456 Zo te zien kan het script geen verbinding maken met de server. Zou je kunnen controleren of er verbinding is op VLAN 100? Dat doe je door in te loggen op de T54 en naar Systeeminformatie te gaan. Zie je bij ETH_MGNT een IP-adres in de 10.x.x.x-reeks staan?

@TMTV . Het IP adres bij ETH_MGNT is inderdaad in de 10.x.x.x. reeks. Heb een keer op vrijgeven en vernieuwe gedrukt. Nu is het wel gelukt mijn wachtwoord te achterhalen met het script. 

Heb het nu aan de praat op mijn Fritzbox. Bedankt.

Zou wel handig zijn als T-mobile op mijn T-mobile duidelijk vermeld dat het niet werkt om je SIP wachtwoord aan te passen.

Reputatie 7
Badge +6

@Tom456 Fijn dat het gelukt is! Er zit een bug in My T-Mobile Thuis waardoor het tijdelijk niet werkt. Ze zijn er nog mee bezig, maar het zou inderdaad handig zijn als ze een melding plaatsen met eventueel een link naar het topic zodat mensen het op een andere manier kunnen oplossen.

Is deze ellende ook (nog) geldig op een DSL aansluiting met de 7590?

Reputatie 7
Badge +6

@berendjV Ja, er is op dit moment geen andere manier om aan je VoIP-wachtwoord te komen dan mijn script te gebruiken. Het duurt inderdaad al erg lang, maar ik heb afgelopen week nog iemand van Odido aan de mouw getrokken, waardoor het weer wat aandacht heeft gekregen.

Dank je, tussen de bedrijven door dat maar zien uit te vogelen.

Reageer