Goedemiddag @Willemijnvh, van harte welkom op de Community!
Welk vaste toestel gebruik je? Ik ken het probleem van het uitvallen van een gesprek na vijftien minuten, maar het wegvallen van de verbinding na vijf minuten doordat de telefoon ingeplugd is, ben ik nog niet tegengekomen.
Gebeurt dit elke keer? Komt het op specifieke momenten voor?
Een hoop vragen, maar ik wil graag uitsluiten waar het eventueel aan kan liggen, zo komen we tot de beste oplossing.
Om je alvast een eindje op weg te helpen, heb ik de vaste verbinding opnieuw naar het modem gestuurd middels een reprovisie. Dit lost vaak al veel telefoonissues op. Laat me alsjeblieft weten of dit helpt, zo niet: we stoppen niet voordat het weer naar behoren werkt!
Goedemiddag, bedankt voor je reactie. Zojuist weer even geprobeerd, maar zodra ik de internet kabel aansloot op het toestel, lag het internet er weer uit helaas. Het telefoontoestel is een Yealink T46G. Heb je daar voldoende aan?
Groet, Willemijn
Hoi @Willemijnvh, zo te horen, speelt het probleem op zodra je de internetkabel op de vaste telefoon aansluit, dus daar zit geen willekeur in?
Welke VPN-verbinding gebruik je van het werk? De vaste telefoon lijkt in dit geval de storingsbron te zijn omdat er verder niets aan de hand is. Is de Yealink T46G aangeschaft in overleg met je werkgever? Soms zorgen bepaalde apparaten voor belemmeringen in het netwerk. Met onze VPN zijn bijvoorbeeld lang niet alle apparaten compatibel.