Op twee accounts zijn de instellingen voor vaste telefonie ( o.a.voicemail ) niet beschikbaar.
Hi
Ik help je hier graag mee. Welke instellingen wil je precies aanpassen, dat kan ik voor je regelen! Echter voicemail dien je in te stellen op het toestel zelf, dat kan ik niet voor je aanpassen. Dat zal in de handleiding moeten staan van het toestel. Kom je er nog niet uit? Laat het dan weten, help ik je graag verder!
Is dit het probleem?
Is dit het probleem?
Dat is inderdaad net probleem.
Heb de voicemail al uit kunnen zetten met #61# maar de website hoort zo niet te zijn denk ik.
( Heel vervelend ook dat als op internet en de website,s van T-mobile kijkt er overal antwoorden worden gegeven die met je mobiel te maken hebben, ook al vraag je om de instellingen van de vaste telefoon.)
Hi
Ik help je hier graag mee. Welke instellingen wil je precies aanpassen, dat kan ik voor je regelen! Echter voicemail dien je in te stellen op het toestel zelf, dat kan ik niet voor je aanpassen. Dat zal in de handleiding moeten staan van het toestel. Kom je er nog niet uit? Laat het dan weten, help ik je graag verder!
Het ging over de voicemail van T-mobile, niet de telefoon.
De instellingen op de website kloppen/werken niet.( bij meerdere mensen vastgesteld ).
Hey
Dit is inderdaad een bekend probleem. Ik heb je case doorgezet, dit soort issue's kunnen wat langer duren dan normaal. We verzamelen zoveel mogelijk informatie om het zo snel mogelijk te fixen! Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.