Ik heb een Unifi Touch Phone bij m’n Unifi Dream Machine Pro gekocht en ben aan de knutsel gegaan om dit allemaal aan de praat te krijgen, helaas zonder veel succes tot nu toe. De documentatie van ODIDO is aan de (heel) dunne kant en helaas doet Unifi het voor 3rd Party SIP providers niet veel beter.
Onder water gebruikt Unifi Freeswitch, maar daar is ook nog geen configuratie voor ODIDO bekend, wel voor budgetphone.nl, dus dat zou nog een alternatief zijn.
https://developer.signalwire.com/freeswitch/FreeSWITCH-Explained/Interoperability/Providers-ITSPs/
Ik heb via support een nieuw SIP user+password gekregen.en de volgende instellingen geprobeerd op basis van de andere profielen die ik op freeswitch tegen ben gekomen:

Maar tot nu toe no dice.
Heb `realm` met en zonder `:5060` geprobeerd, heb ook `proxy` geprobeerd ipv en naast `realm`,
Heb als Phone Nmber zowel `+31` als `0031` als prefix geprobeerd. Maar tot nu toe geen enkel geluk.
Er zijn uiteindelijk zoveel opties die je zou kunnen proberen, het is om gek van te worden.
iemand nog ergens stiekum een FreeSwitch config liggen voor ODIDO?