Goedemiddag @toblak2, welkom op de Community!
Jouw telefonieaccount wordt niet geregistreerd op het modem en kan daardoor niet gekoppeld worden aan de aansluiting. Het onderzoek staat sinds 29 januari uit bij onze overkoepelende tech-afdeling, dat is de afdeling die de technische dienst aanstuurt. Het probleem is niet handmatig door onze collega's te verhelpen en daarom is het doorgezet. Normaliter zou dit begin februari opgelost zijn, maar omdat het een probleem binnen het lokale netwerk lijkt, is er nog geen oplossing mogelijk. Dat er nog niets naar jou gecommuniceerd is hierover vind ik erg spijtig en moet echt anders gaan. Daarom stel ik voor dat ik jouw caseowner word en ik je elke paar dagen voorzie van een update. Zo word je in ieder geval op de hoogte gehouden. Sorry dat dit nog niet gebeurd is.
Zodra er een definitieve oplossing gevonden is, zal ik dit ook in dit topic laten weten!
Dag Jason,
Dank voor je reactie. Hoewel ik zelf ICTer ben, kan ik je technische uitleg niet helemaal volgen. Bedoel je met “het lokale netwerk” het interne netwerk van T-Mobile of het lokale netwerk bij mij thuis?
Ben in ieder geval blij met de belofte dat je me om de paar dagen op de hoogte wilt houden.
Groet, Thomas
Goedemorgen @toblak2, excuses voor de warrige uitleg!
Met het ‘lokale netwerk’ vermoed ik dat de technische support desk bedoelt dat het om het netwerk in jouw omgeving gaat dus niet per definitie thuis, maar meer regionaal. We hebben dit issue al eens eerder gehad in een klein aantal andere plaatsen en dat was redelijk snel opgelost. Omdat jij tot nu toe de enige bent die hierdoor getroffen is, pakken we op individueel niveau op en lijkt het vooralsnog makkelijker reproduceerbaar.
Graag gedaan natuurlijk - en sorry dat ik nog niet meer kan vertellen dan deze enigszins vage uitleg. Mocht ik je vandaag niet meer spreken: een fijn weekend toegewenst en blijf veilig binnen!
Beste Jason, Zou je me een update kunnen geven? Alvast dank.
Hoi @toblak2 ,
@Jason is tot en met 28 februari met verlof en heeft mij gevraagd om jouw ticket in de gaten te houden. Zoals eerder door hem aangegeven, zijn we hard bezig om ook jou een permanente oplossing te geven, maar staat momenteel het onderzoek nog open. Ik had je graag meer kunnen vertellen, maar meer is er momenteel niet mogelijk. Weet dat ik je meteen een update geef via dit topic, wanneer ik je meer kan vertellen. Mocht je vragen hebben, dan kan je ook bij mij terecht!
Hoi @toblak2 ,
Ik zie dat inmiddels het nummer helemaal is geporteerd en vast Bellen helemaal werkend is! Dat is fijn om te horen. Ervaar je dat ook zo aan jouw kant? Mocht je in de toekomst onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het mij vooral weten. De Community zit voor je klaar!
Hallo Boris,
Ja, inderdaad. Alles werkt weer. Hartelijk dank voor de hulp.