Skip to main content

Bij de aanvraag van nummerbehoud voor telefoonnummer XXXX krijg ik een foutmelding. De foutmelding is: ‘We kunnen je huidige telefoonnummer helaas niet meenemen naar T-Mobile Thuis. Het netnummer kan niet gebruikt worden in de regio waar je nu woont.’. Dit is raar, want mijn huidige netnummer is hetzelfde (0183). Hoe kan dit opgelost worden?

 

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hi @vegdeark, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, zou je mij kunnen vertellen of dit telefoonnummer al meer dan 60 dagen opgezegd is bij de vorige provider? Heb je wel de juiste gegevens ingevuld die bij de vorige provider exact zo ingevuld stonden? Anders kan het zijn dat hij hem niet pakt.


Hi Tommie,

Bedankt voor het meedenken. Het telefoonnummer is nog niet opgezegd bij de vorige provider. Ik wil graag ‘naadloos’ overstappen, zodat ik bereikbaar blijf op dit nummer. Hoe doe ik dat?


Hi @vegdeark, dank! Ik wil het dan toch graag voor je nakijken. Zet je het vaste nummer in jouw Community profiel? Doe dat bijvoorbeeld voor nu even bij in het 06-nummer vlak. Dan controleer ik of het mij wel lukt!


@Cheyenne van Odido vaste nummer heb ik ingevuld in mijn profiel. Alvast bedankt voor het nakijken.


Dank @vegdeark! Ik heb de overname van het nummer nu zelf aangevraagd. Ik hou het de komende dagen in de gaten. Je hoort snel meer van mij!


Het is geregeld @vegdeark! Kan jij dit ook checken? 😁


Reageer