Net overgestapt naar T-Mobile Thuis. Helaas is de eerste vette min al een feit.
Door de jaren heen heb ik inmiddels 5 eerdere providers gehad voor mijn vaste telefoon.
Bij al die providers kon ik mijn vaste nummer na X maal overgaan automatisch door laten schakelen naar een ander nummer via de instelling **61**andere nummer]#.
Soms online via mijn account, soms via de helpdesk.
Vandaag bij T-Mobile geprobeerd om dit in te stellen. Nummer is niet bekend.
Gezocht op dit forum : alleen informatie hierover te vinden voor mobiele abonnementen.
Dus gebeld met de helpdesk.
Na 2x doorverbinden met iemand anders kreeg ik dan toch iemand aan de lijn die me - na ruggespraak met een collega - kon melden dat dit soort doorschakeling bij T-Mobile niet mogelijk is.
T-Mobile vindt het blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld dat je - als je de deur uit gaat - inlogt bij My T-Mobile, je doorschakeling instelt en - als je weer thuis bent - opnieuw inlogt bij My T-Mobile om de doorschakeling weer op te heffen.
Zelfs bij het uiterst behoudende KPN hoef je dit als klant niet te doen.
Ik vind het schandalig !