Skip to main content

Ik heb geprobeerd onze vaste telefoon door te schakelen naar een van onze mobiele nummers: ik heb ingedrukt **21*06nummer# gevolgd door de beltoets. Steeds kwam de melding dat het gekozen nummer niet in gebruik is. Hoe kan ik wel doorschakelen?

Hoi @SalPeterS,

 

Welkom op de Community, supertof dat je hier jouw vraag stelt! :smile: Je kunt door in te loggen op jouw My T-Mobile Thuis pagina, doorschakelen instellen: https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/bellen. Handig toch! 

 

Mocht je er niet uitkomen, geen zorgen. Ik ben er om je te helpen. Stuur me in dat geval je volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM. Dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag. Laat je weten of je het gelukt is? Geniet van een prachtig, zonnig weekend! :wink:


Hallo,

Dat lukt. Fijn, dan weet ik het voor de volgende keer. Blijft staan, dat het doorschakelen zoals dat op de site staat niet werkt. Daar zou toch ook naar de genoemde methode verwezen moeten worden?

Gegroet en ook een fijn weekend.

 

Peter Saleming

 


Dus het is niet mogelijk om met een toetscombinatie door te schakelen zoals bij een GSM? Dit is erg omslachtig voor een kleine zelfstandige die regelmatig doorschakelen in en uit wil zetten.


Hi @SalPeterS Welke informatie op de website bedoel je dan precies? Als deze niet (meer) klopt dan kunnen we dit zeker aanpassen! De Mobiele en Vaste abonnementen hebben wel eigen hulp pagina's, misschien zijn die door elkaar gehaald?

@ezinken Even inloggen op My T-Mobile Thuis is gelukkig zo gepiept! Als je het zo veel tijd gaat kosten dat het niet meer rendabel is dan zijn er gelukkig hele mooie zakelijke oplossingen waar je mee kan werken. :wink:


Brian,

 

Als ik op de site zoek naar telefoon doorschakelen krijg ik het volgende te zien:

+++++++++

Hoe kan ik telefoongesprekken doorschakelen?

 

Je kunt inkomende telefoongesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer. Je kunt een doorschakeling activeren door een code in te voeren met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 

  • Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
  • Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
  • Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
  • Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je álle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 0612345678, toets je in: **21*0612345678# en dan de  beltoets. Je verwijdert alle doorschakelingen in één keer met code ##002#. Het instellen van een doorschakeling kost niets. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld, dan betaal je wel voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld.

 

++

En als ik dat doe, krijg ik te horen: onbekend telefoonnummer (of iets dergelijks, het ia al wat langer geleden dat ik dat gedaan heb).

Dat is de informatie die ik bedoel.

 

Gegroet.


Hoi @SalPeterS, fijn dat je het aankaart! Ik heb het besproken met een specialist en de doorschakeling zoals beschreven op onze website slaat op mobiele telefonie. Desalniettemin moet dit beter worden aangegeven en kunnen we er ook prima een uitleg bij zetten voor vaste telefonie - met een link naar My T-Mobile Thuis en de specifieke pagina! Thanks voor je feedback, zo kunnen we steeds meer verbeteren! :wink:


Reageer