Skip to main content

Goedemiddag,

 

Vorige jaar april ben ik overgestapt naar T-Mobile thuis

 

In het begin had ik nummerweergave maar na een update in eens niet meer

Na 8 maanden achternagaan, is het opgelost

 

Nu in eens als ik ergens bel met mijn vaste telefoon waar ik via een keuzemenu een toets moet kiezen om doorverbonden te worden met de goede afdeling

 

Doet het niet meer en het bandje wordt opnieuw en opnieuw afgespeld omdat ik geen keuze zou hebben gemaakt en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken

 

Deze functie werkte tot nu toe prima, maar nu in eens niet meer

 

Herken iemand deze probleem?

 

Laat het dan even weten

 

Vriendelijk dank hiervoor

 

Groetjes van Roos

Goedemiddag @Roos21, we ontvangen inderdaad meerdere signalen dat dit probleem sinds kort speelt op de vaste lijn. Zo ook in dit topic: Kan niet bellen met vaste telefoon. | T-Mobile Community.

Het probleem is nu in onderzoek en er hoeven geen voorbeelden meer aangemeld te worden. Toch super bedankt voor je bericht hierover, we zullen eventuele updates met iedereen delen in bovengenoemd topic.

Dit topic gaat nu op slot.