Ik moet 0900 i.v.m. werk kunnen bellen via huistelefoon, en ook al heb ik de blokkades eraf gehaald via my t-mobile, kan ik het alsnog niet bellen ?
Ben al sinds juli klant bij t-mobile thuis...kunt iemand mij helpen aangezien vele anderen voor mij ook goed geholpen zijn.
Alvast bedankt!
mvg,
Hentje
Je kan het volledige openstaande bedrag (€ 120,50) overmaken naar NL95 COBA 0637 0559 34 ten name van T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer of factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via My T-Mobile Thuis.
Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Hi Brian,
Alles is betaald, en nog steeds kan ik geen service nummers bellen.
Kan je hier aub even naar kijken? Alvast bedankt!
Mvg,
Hentje
Hi Hentje, kan je inmiddels weer bellen? Er staan in ieder geval geen open betaling meer voor dit abonnement!
Hi Candy,
Nee ondanks dat alles betaald is, kan ik nog steeds geen servicenummers bellen en dat is best vervelend...
Hoi
We gaan er wat aan doen, geen zorgen! Wil je alle 0900 nummers deblokkeren? Dan maak ik dit zo snel mogelijk in orde voor je.
Hoi Jason,
Oh dat is fijn, ja alles kan gedeblokkeerd worden hoor, en bedankt!
Hi
De blokkades staan inmiddels voor je uit. Je kunt direct weer bellen naar alle servicenummers, alles is dus geregeld voor je. Maak er een mooie avond van en als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!
Hoi,
Heb het geprobeerd maar lukt echt niet...heb ook niks openstaan, integendeel krijgt nog een tegoed terug van een compensatie dus ik snap het niet.…
gr,
hentje
Hoi
Excuus voor de verwarring! Ik heb de blokkeringen er nu vanaf gehaald. Voor alle betaalnummers. Mocht je nog aanpassingen willen doen, dan kan dat via deze link: My T-Mobile Thuis. De wijzigingen zijn per direct actief. Kun je het misschien even testen? Let wel op dat er kosten zijn verbonden aan verschillende 0900 nummers.
Nee Sander, nog steeds niks!
Hey
Driemaal is scheepsrecht! Ik heb zojuist de blokkering eraf gehaald. Wil je nogmaals testen of het nu wel werkt? Je kunt op ieder gewenst moment de blokkade weer erop zetten via je My T-Mobile Thuis omgeving.
Hi Piotr,
Nope helaas nog steeds niks….heel vervelend en raar dit! Je bent al de zesde of zo die de blokkades eraf heeft proberen te halen?!
gr,
Hey
Heel vreemd! Ik heb op afstand alle blokkades verwijderd. Heb je in de tussentijd ook je telefoontoestel en modem heel even van het stopcontact afgehaald? Mocht dat niet hebben geholpen, laat het mij dan weten. Dan breng ik onze techneuten op de hoogte.
Hi Piotr,
Nee nog steeds niks en heb echt alles geprobeerd modem 10x aan en uit telefoon idem dito.
Ik vind dit ook heel erg apart, aangezien ik hier in zoveel van dezelfde topics wél succesvolle deblokkeringen zie van zelfs nét nieuwe klanten, waar uitzonderingen voor gemaakt worden en waar alles het wel gewoon doet.
En ik die alles netjes betaal en al sinds juli klant ben bij t-mobile, én geen achterstanden heb blijft het zo moeizaam bij gaan.
Erg erg jammer dit.
mvg,
o
Ik ben al een dikke maand hiermee bezig, dit kan toch niet?!!
Hallo,
Willen jullie a.u.b mijn blokkade voor servicenummers ook weghalen..
alvast bedankt
mvg
Hoi
Mocht je het toch liever zelf in orde maken, dan kan dat! Check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account om dit direct aan te passen. Handig toch?!
Beste T-Mobile,
Gisteren heb ik een geldige simkaart gekocht bij de Albert Heijn geactiveerd, met hakken en takken opgewaardeerd en geprobeerd servicenummer te bellen: 0909 & 0906, dit zonder succes.
Na contact met de klantenservice telefonisch, geen vooruitgang en na contact via de chat ook geen vooruitgang.
Ik wil graag met spoed een oplossing, niks qua servicenummers is geblokkeerd, ik heb prepaid met 90€ tegoed ook special hiervoor opgewaardeerd, 020 & 06 werken wel, het postcode gebied is 1112 te Diemen waar geen storingen zijn, aan & uit al geprobeerd…
volgens mij heb ik het meeste al gedaan van mijn kant, hopelijk kunnen jullie mij zsm helpen vanuit jullie kant.
Hi
Hi
Ik wil je hier graag bij helpen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kan ik controleren of er toch blokkades actief zijn. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘stuur bericht’.
Ik hoor graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.