Skip to main content

klantnummer *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

 

laten we het op deze manier  eens proberen want de medewerkers aan de telefoon beloven je dingen die niet waargemaakt worden.

 

sinds 17-6-2024 ben ik klant bij jullie geworden voor internet rhuis, dit omdat mijn internetaanbieder overgenomen is door odido.

 

de berichten die ik daarover kreeg leken goed en betrouwbaar maar helaas, niets is minder waar.

 

in de mailings die ik kreeg werd toegezegd dat alles 1 op 1 zou overgaan.

daar zit het probleem.

 

bij mijn vorige aanbieder had ik alleen internet voor thuis. toen odido het over heeft genomen hebben ze ook bellen voor thuis in het abonnement gezet.

maar dit had ik niet en ga ik ook niet gebruiken maar ik moet er wel €2,50 voor betalen.

 

ik heb dit direct kenbaar gemaakt maar het kon pas gewijzigd worden wanneer het abonnement actief was.

 

daarop gewacht en inderdaad kon ik het abonnement wijzigen echter gaan de wijzigingen pas op 17-6-2025 in en tot die tijd betaal ik dus €2,50 voor niets.

 

18-6-2024 direct gebeld en na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is mij beloofd dat het binnen 1 werkdag opgelost zou zijn.

 

helaas…

 

nog een tweede keer toegezegd, binnen 1 dag meneer, vervelend voor u dot…. maar helaas.

 

we zijn nu eid augustus en nog steeds is het niet opgelost en betaal ik €2,50 per maand voor niets.

 

ik wil dit nu met spoed geregeld hebben en het teveel betaalde geld terugkrijgen.

 

ik verwacht nu daden ipv loze woorden.

Hoi @Frans2024, fijn dat je duidelijk kon aangeven waar het om gaat en dit ga ik direct voor je oplossen! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gehaald en ik heb per direct je vaste telefoonnummer opgezegd. Ik heb er ook expliciet voor gezorgd dat er geen kosten aan de opzegging van het nummer verbonden zijn en je zal hierover snel van mij een automatische bevestiging per e-mail krijgen.

Ik zie dat we niet een nieuw nummer hebben gecreëerd toen je naar ons over ging, maar een bestaand nummer hebben overgenomen. Hierdoor kan het eigenlijk niet anders dan dat er onbewust al een vast telefoonnummer in het pakket van je vorige provider zat, alleen kan ik dit niet voor je controleren. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de kosten voor het vaste nummer vanaf de ingang van je abonnement tot en met vandaag volledig worden vergoed. Ook hier stuur ik je snel een automatische e-mail per bevestiging over en je ontvangt de kosten terug op de factuur van september.

Zo heb ik dit helemaal voor je rechtgezet, ik wens je nog heel veel plezier met het Internet toe! 😃


Nou fijn dat het eindelijk is opgelost maar communicatie met Odido is zeer moeilijk. 


Reageer