klantnummer *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*
laten we het op deze manier eens proberen want de medewerkers aan de telefoon beloven je dingen die niet waargemaakt worden.
sinds 17-6-2024 ben ik klant bij jullie geworden voor internet rhuis, dit omdat mijn internetaanbieder overgenomen is door odido.
de berichten die ik daarover kreeg leken goed en betrouwbaar maar helaas, niets is minder waar.
in de mailings die ik kreeg werd toegezegd dat alles 1 op 1 zou overgaan.
daar zit het probleem.
bij mijn vorige aanbieder had ik alleen internet voor thuis. toen odido het over heeft genomen hebben ze ook bellen voor thuis in het abonnement gezet.
maar dit had ik niet en ga ik ook niet gebruiken maar ik moet er wel €2,50 voor betalen.
ik heb dit direct kenbaar gemaakt maar het kon pas gewijzigd worden wanneer het abonnement actief was.
daarop gewacht en inderdaad kon ik het abonnement wijzigen echter gaan de wijzigingen pas op 17-6-2025 in en tot die tijd betaal ik dus €2,50 voor niets.
18-6-2024 direct gebeld en na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is mij beloofd dat het binnen 1 werkdag opgelost zou zijn.
helaas…
nog een tweede keer toegezegd, binnen 1 dag meneer, vervelend voor u dot…. maar helaas.
we zijn nu eid augustus en nog steeds is het niet opgelost en betaal ik €2,50 per maand voor niets.
ik wil dit nu met spoed geregeld hebben en het teveel betaalde geld terugkrijgen.
ik verwacht nu daden ipv loze woorden.