Goedemorgen, kreeg een mail dat ik met ingang van mijn nieuwe abonnement een ander 06 nummer krijg. Ik heb bij de bestelling aangegeven dat ik mijn huidige 06 nummer wil behouden.
Graag een reactie.
Beantwoord
Bericht over nummerbehoud ontvangen
Beste antwoord door Brian
Hi Irene, ik geef je graag meer duidelijkheid! Zoals Hidden al aangeeft gaat het hier om je vaste telefonie aansluiting. We gaan je 06-nummer dus niet vervangen met een vast telefoonnummer maar je krijgt er een vast telefoonnummer bij! :)
Ik heb meteen even met je meegekeken en we hebben op 9 april je bestelling voor een Alles-in-één pakket voor T-Mobile Thuis ontvangen. Met Alles-in-één ben je voordeliger uit dan wanneer je alleen voor Internet + TV zou gaan dus je kan de bestelling het beste zo laten. Na de eerste 6 maanden loopt je Alles-in-één korting af, als je Vast Bellen niet gebruikt dan kan je dit pakket op dat moment uitzetten (met een maand opzegtermijn) zodat je optimaal gebruik kan maken van de korting!
Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Ik heb meteen even met je meegekeken en we hebben op 9 april je bestelling voor een Alles-in-één pakket voor T-Mobile Thuis ontvangen. Met Alles-in-één ben je voordeliger uit dan wanneer je alleen voor Internet + TV zou gaan dus je kan de bestelling het beste zo laten. Na de eerste 6 maanden loopt je Alles-in-één korting af, als je Vast Bellen niet gebruikt dan kan je dit pakket op dat moment uitzetten (met een maand opzegtermijn) zodat je optimaal gebruik kan maken van de korting!
Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.