Skip to main content

Sinds enige tijd ervaar ik het probleem dat ik iedere nacht om omstreeks 00:35 de vaste telefoon hoor overgaan, dit is zeer storen ook al gaat hij maar 2 x over. (zelfde alsof je het modem herstart)
In het scherm komt niets te staan dat iemand gebeld heeft. 
Weet iemand misschien waardoor dit komt en hoe ik dit kan verhelpen.
Ik ben niet technisch aangelegd.

Welkom op onze community! ​@Frank Hasfmans 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor de nachtrust. Ik weet zeker dat je hier aan het goede adres bent en iemand verder kan helpen! 

Wil je sowieso vertellen welk merk/type huistelefoon je hebt? Daarnaast ben ik benieuwd of je in de gemiste oproepenlijst wel een nummer ziet staan. 

Heb je daarnaast al eens geprobeerd om het toestel volledig opnieuw op te starten of een Factory reset te geven? Zorgt dit voor verbetering?

Mochten wij inhoudelijk mee moeten kijken, wil je dan nog je community profiel aanvullen met je huisnummer? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen meekijken wanneer nodig. 

@TMTV ​@eric Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?

Goedemiddag Teresa,
Wij hebben als vaste telefoon de Gigaset AS405 en hadden eerst ook geen nummerweergave maar dat is perfect opgelost door Odido, afgelopen nacht heeft de telefoon niet om 00:35 meer 2 x afgegaan.
Had van alles geprobeerd gisteren en mss is het nu toch al verholpen, ik hoop dat het zo blijft.
Ik zal het huisnummer nog even toevoegen en hopelijk blijft de situatie zo als afgelopen nacht.

Vriendelijk bedankt, mocht het nodig zijn meld ik me opnieuw 

Hi ​@Frank Hasfmans, dankjewel! Super dat het opgelost lijkt, ik duim mee dat het zo blijft. Anders horen we je graag in dit topic! 

Reageer