bij naar buiten bellen .... welk nummer ook .... krijg ik in gesprektoon / bij het gebeld worden hoor ik meestal niets / soms gaat telefoon over ... en als ik dan aanneem hoor ik niets
het is zeer zeker niet eerste keer
krijg niet de indruk dat t mobile het oplost
Bladzijde 1 / 1
Hi werner, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie dat je aan je maandelijks bellimiet zit. Wij houden een standaard limiet van € 200,- per maand aan. Wanneer je hier overheen gaat dan treedt er automatisch een blokkade in werking. Dit doen we om te voorkomen dat je ongemerkt hoge kosten maakt. De volgende maand wordt de limiet weer gereset en kan je weer bellen. Op onze website lees je hier meer over. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat mijn collega's de limiet voor je hebben verhoogd. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.