Ik zit namelijk net rond de besteldatum wel/niet Zyxel.
Vraag: Wordt inderdaad Zyxel VMG8825-T50 geleverd?
Alle bestellingen die vanaf 08-05 binnen kwamen krijgen standaard de Zyxel VMG8825-T50
Alle bestellingen van vóór 08-05 (ook al worden ze later aangesloten) ontvangen nog de Huawei.
Lees hier meer over Zyxel.
Groetjes!
Ik kan niet in klant gegevens kijken dus weet jouw besteldatum niet.
Was de bestelling voor die datum weet je in ieder geval wat er binnen komt.
Groetjes!
En dan? Apparatuur van T-Mobile zelf is ook van Huawei. Bij KPN gaat het na de POP ook over op Huawei apparatuur. Dat is bij KPN al sinds 2005 zo. Huawei is tegenwoordig een prima leverancier.
Laat je niet meeslepen met wat de VS roept. Zij zijn het minst heilige en hebben een bewezen historie van bespioneren.
Alle bestellingen die vanaf 08-05 binnen kwamen krijgen standaard de Zyxel VMG8825-T50
Alle bestellingen van vóór 08-05 (ook al worden ze later aangesloten) ontvangen nog de Huawei.
Lees hier meer over Zyxel.
Groetjes!
Geld dit ook op het moment dat 8 maanden na besteldatum er nog steeds geen glasvezelkabel ligt door problemen met oplevering in het nieuwbouw gebouw? Ik zit volgens mij vlak voor die datum maar ik heb nog steeds geen glasvezel kabel in mijn woning maar wél al een compleet afgeronde bestelling die wacht totdat reggefiber mijn adres op gereed heeft gezet om guidion langs te sturen.
Hey
Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik zo snel mogelijk al je gegevens erbij.
Goeiemorgen, Ik heb de ZYXEL gisteren geïnstalleerd. Het merendeel van de devices in huis werkt ondertussen behalve de Nintendo Switch. Hierop moet ik echt een juist MTU invullen. Helaas kan ik deze instelling niet vinden in het menu van de ZYXEL.
Wie kan mij vertellen welke MTU ik nu moet gebruiken? zonder deze instelling kan de Switch geen verbinding maken met het WiFi netwerk.
Lees jezelf ff in op het Ziggo forum over het instellen van van de MTU
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-moet-je-je-mtu-aanpassen-43775
Lees jezelf ff in op het Ziggo forum over het instellen van van de MTU
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-moet-je-je-mtu-aanpassen-43775
Mijn eigen wifi router handelt dit, maar de Zijxel dus niet.
Hallo
Ik heb een probleem. !8 mei ben overgestapt naar t-mobilethuis, alles is goed verlopen. Alleen mijn ipcamera's werken niet geeft zwart beeld, en meldt verbinding niet mogelijk. Heb een installateur gebeld.
Deze vertelde mij dat het modem van t-mobilethuis werkt met ipversie6 en de camera's werken op ipversie4. Er werdd vertelde dat t-mobile dit op afstand kon instellen, niet dus. Ik kan ook niet in de instellingen aangezien de leverancier alles dichtgetimmerd heeft en ik heb geen inloggegevens.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen het is een IVMS 4200 systeem
dank voor de moeite
T-Mobile ondersteund juist geen IPv6. Ik denk dat je installateur kpn met T-Mobile verward. Als je leverancier geen login gegevens van het systeem wilt verstrekken zul je hen moeten vragen dit te komen fixen.
als ik het modem reset zou dat iets kunnen oplossen en de leverancier is soort van falliet, dus zeer vervelend
heb je nadat je naar T-Mobile bent overgegaan het camerasysteem al een herstart gegeven? Nieuwe ip-adres van T-Mobile wordt dan ingeladen ipv degene die er nu nog, waarschijnlijk, in staat van je vorige provider.
Anders een "harde" reset van de opnamebox, daarna moet alles wel opnieuw ingesteld worden, maar dan heb je wel zelf de controle over je systeem.
Normaliter dient een installateur een standaard user/wachtwoord in te stellen en de klant te vertellen hoe deze gewijzigd kunnen worden. Heel vreemd dat jij niet in je eigen systeem kan komen, of is dit contractueel zo afgesproken?
Zoniet, dan zou ik de installateur sommeren deze binnen een x aantal dagen te verstrekken. Geeft deze geen gehoor eraan, dreigen met een kort geding en dan duidelijk vermelden dat alle bijkomende kosten op hem verhaald zullen worden.
Vergeet hierin ook niet te vermelden dat je de inloggegevens wilt hebben van HIK-Connect.
dan moet ik kijken hoe ik die herstart kan doen.
dan moet ik kijken hoe ik die herstart kan doen.
Onderaan in mijn bericht staat de handleiding van de Hikvision IVMS4200.
Een methode om je camera's te benaderen is hier gegeven indien je het op een mobiel gebruikt met iVMS4500
Door de overgang naar Tmobile is het IP adres waarop de camera's van buitenaf te zien zijn gewijzigd.
https://watismijnip.nl/ vertelt wat jouw externe IP is.
Ook moet je poorten open zetten in de Tmobile (Zyxel?) modem/router.
Betreft het een systeem met een recorder of gaat het om afzonderlijke camera's?
Ben je van KPN of Ziggo afkomstig dan is ook je interne IP adres gewijzigd. Bij KPN was dit in het gebied 192.168.2.1-254 en bij Ziggo 192.168.178.1-254
De eenvoudigste oplossing is om het IP adres van de Tmobile modem in hetzelfde gebied te zetten als er voorheen was ingesteld.
Al met al, behoorlijk wat semi-technische uitdrukkingen maar met wat hulp op dit forum niet onoverkomelijk.
Tip. verwijder in iVMS de oude instellingen niet maar maak nieuw aan zodat je kan spieken bij de oude instellingen.
Hallo Bedankt voor je reactie.
Ben al achter mijn externe ipadres gekomen. Maar hoe open ik poorten in het modem als ik al in de instellingen zit, als ik het goed begrijp moet ik een regel toevoegen en een poort nummer toekennen?
dit heb ik nog nooit gedaan en weet niet hoe of wat hier mee dus even een uitleg zou ik waarderen
en wat bedoel je precies met hetzelfde gebied
Zelfde gebied is zelfde range
Een intern ip netwerk heeft adressen zoals 192.168.1.x
Het 1-tje is een range of bereik van 254 mogelijkheden die het x-je als laatste deel van het adres bevat.
Dus 192.168.1.45 of 192.168.1.153 zijn ip adressen in hetzelfde bereik (range)
ik diverse 4500 systemen aangesloten met recoders en nog nooit een poort hoeven open te zetten. 3 Ziggo, 1 KPN (EB 10 en 12) en 1 T-Mobile (T-50 modem) klanten.
klopt ik heb even gekeken via ipconfig kwam 192.168,1.112 uit ben al bezig geweest nog geen resultaat dit is het scherm waar ik de instellingen zou moeten wijzigen
ik diverse 4500 systemen aangesloten met recoders en nog nooit een poort hoeven open te zetten. 3 Ziggo, 1 KPN (EB 10 en 12) en 1 T-Mobile (T-50 modem) klanten.
Timo78
Zoals gezegd kan ik nu wel inloggen in hert systeem. Waarom deze reactie.
ik begreep niet uit jouw eerdere bericht dat je inmiddels wel toegang had tot je camerasysteem.
Mijn nederige excuses dat ik reageerde op een bericht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.