Hoi,
2 weken geleden is er bij ons T-Mobile Thuis (internet + tv) geïnstalleerd door Guidion. Het betreft glasvezel. Zyxel T50 modem i.c.m. Huawai Echolife HG8010H. Vanaf het moment van installeren heeft de TV niet gewerkt, telkens kwam de melding Internet connection error bij opstarten. De wifi deed het wel. Sinds 2 dagen doet ook het internet, zowel bekabeld als wifi, het ook niet meer.
Op het modem brandt dan ook een rood lampje bij de wereldbol.
Wij hebben alles al geprobeerd, stroom eraf en erop, andere kabels, etc.
Via de KPN (netbeheerder) website gecheckt of er een storing zit in het netwerk, ook dit schijnt niet het geval te zijn.
Inmiddels al 5 of 6 keer met T-Mobile gebeld en elke keer het bekende liedje: een lange wachtrij (>30min) en “we maken een taak aan voor de backoffice”. Als het goed is komt volgende week na veel aandringen een monteur langs om ernaar te kijken, echter nog geen bevestiging o.i.d. van gehad..
Heeft iemand nog tips?