Goedemiddag,
Ik ben nieuw bij T-Mobile, ik kom van Ziggo. De Router die ik van Ziggo gebruikte ik niet als router, deze stond in Bridge modus. Nu heb ik begrepen dat de Zyxel T-50, niet in bridgemode gezet kan worden.
Dus ik dacht heel simpel, gewoon de DHCP uit te schakelen en alles zou moeten werken, dus niet. Mijn EdgeRouter X krijgt geen IPadres en ik heb dus ook geen netwerk verbinding.
Wanneer mijn laptop direct op de Zyxel aansluit heb ik wel internet, maar ik wil die niet gebruiken!
Ik heb 1Gbits glasvezel en heb geprobeerd van een UTP kabel wat eigenlijk in de Zyxel moet naar de EdgeRouter X te doen, echter werkt dit niet.
Mijn EdgeRouter X heeft standaard het IPadres 192.168.1.1 en die van Zyxel ook, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Ik heb toen het IPadres van de Zyxel veranderd naar 192.168.1.253, echter werkte het nog steeds niet.
Ik heb beide apparaten opnieuw opgestart, werkte ook niet. Toen ik met T-mobile belde konden zij mij geen antwoord geven…….
Ik had ook iets gelezen met dat je de kabel van de Zyxel naar de EdgeRouter in poort 4 moet doen van de Zyxel echter werkt dit ook niet.
Ik heb geen telefonie en tv kijk ik via de Android App
Hoe zorg ik ervoor dat mijn EdgeRouter X een IPadres krijgt?!