Skip to main content

Beste odido,

waarom krijgen jullie het in hemelsnaam niet voor elkaar om mijn start contract datum naar voren te verplaatsen, ik heb per ongeluk de monteur voor glasvel pas gepland om 16-01-2025, per 12-12 zou mijn abonnement in gegaan zijn, maar omdat de monteur pas 16-01 komt kan blijkbaar het contract niet eerder starten, mijn huidige contract is afgelopen, dus ik zit nu zonder internet en tv, dat betekent dus dat ik kerst bij mij schoonouders moet gaan vieren om daar zoetsappige kerstfilms te kunnen kijken. 
ik hoop zo dat jullie mij voor de kerst nog kunnen helpen 🙏🏻

mvg Tim Janssen

Hi ​@Tint25, voor mij klinkt dat als een heerlijke kerst, maar ik begrijp waar je vandaan komt! Ik moet eerlijk zeggen dat ik even zoekende ben. Klopt het dat het niet gaat om een nieuw abonnement bij ons, maar juist het vertrek? Ik zie namelijk dat je bij ons weggaat per 16-01-2025. We hebben op 12-11-2024 een lijnovername van een andere provider gekregen. Hier hebben wij simpelweg naar te luisteren, wij kunnen niks met de datum, deze wordt ons opgedragen en kunnen wij niet betwisten. Als je eerder opgeleverd wilt worden, dan dien je echt bij je nieuwe provider te zijn. Wie weet lukt het hen om je te helpen voor de feestdagen!

Hoi Cheyenne,

ik zie dat mijn mail adres nog bovenin staat, het gaat om een nieuw abonnement van mijn partner, maar de overstap is naar Odido. Daarom snap ik niet waarom dat dit zo lastig moet zijn. 

Aha, duidelijk! Dan kijk ik door jouw e-mailadres die aan jouw Community profiel is gekoppeld naar het verkeerde abonnement. Wil je de verificatie van jouw partner in je Community profiel zetten? Het gaat om zijn/haar adres gegevens, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Geef mij een seintje als ze er staan dan kom ik er zo snel mogelijk op terug. Hou er qua reactie tijd op de Community rekening mee dat dit ook morgen kan zijn.

De gegevens staan erin. 

alvast dank. 

Hi ​@Tint25, ik zie dat de gegevens overeenkomen met de gegevens in het volgende topic, waar ik zojuist op heb geantwoord: 

Ik wil je graag vragen om het bij 1 topic te houden, zodat er geen sprake is van miscommunicatie! 

Reageer