Skip to main content

Ik zie mijn abbonement niet wanneer ik inlog in my t mobile thuis. Er staat bestelling geannuleerd. Dat betreft een annulering van vorig jaar. Ik zou echter graag mijn huidige abonnement zien welke 18 april is ingegaan. Hoe kan ik die toevoegen

Hallo @JVN57 

Blijkbaar gebruik je hetzelfde e-mailadres voor je nieuwe abonnement en is het oude abonnement nog gekoppeld aan het emailadres. Een moderator zou dit voor je in orde kunnen maken 

Gewoon even afwachten op een reactie.


Hoi @JVN57, ik ben er inderdaad om je te helpen! @Waqqas had helemaal gelijk, je e-mail stond zowel geregistreerd op je nieuwe abonnement als op de aansluiting die is afgesloten. Geen zorgen, ik heb het e-mailadres op het oude abonnement meteen verwijderd. Je zou nu zorgeloos moeten kunnen inloggen! Succes! 😄


Bedankt. Ik zie nu inderdaad mijn abbonement


@JVN57 Heel fijn dat je jouw abonnement nu kunt zien: veel plezier ermee en mocht je ooit nog hulp kunnen gebruiken, dan weet je ons te vinden! 😄