Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Op 21 september heb ik een contract afgesloten dat op 24 oktober mijn glasvezel aansluiting opgeleverd zou worden. 2 weken voor die datum zou een monteur langs komen. De apparatuur is al lang binnen, maar tot mijn verbazing kan ik pas een afspraak plannen op of na 10 november. Op advies van Guidion heb ik die afspraak toch maar gepland. Heb hier ook contact over gehad met Odido en het advies was om rond 13 oktober nog even contact op te nemen, omdat er mogelijk iemand uitvalt, waardoor er dan toch misschien eerder een monteur langs zou kunnen komen. Ook dat heb ik nu geprobeerd, zonder resultaat.
Ik zit dus zo meteen bijna 3 weken zonder internet, bovendien vraag ik mij dan ook af hoe dit met de facturatie gaat. Het contract gaat immers al op 24 oktober in. Er wordt niet echt meegedacht in oplossing, en alleen maar excuses, waar ik dus niet mee opschiet.
Ik wil daarom dit modem zelf aansluiten, ondanks alle dreigingen over garantie e.d.. Jammer om dit nu zo te ervaren.
Hoe kan je nu iets aanbieden wat je niet waar kan maken?