Hi @FK1234,
Thanks voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Ik ben meteen gaan kijken wat er precies aan de hand is. Ik heb daarbij direct om een update gevraagd bij onze speciale Glasvezelteam om je mee te nemen in de situatie en opleverproces. Ik heb gevraagd aan hen om deze update per telefoon met jou te delen, zodat er precies duidelijk is wat er nu nog moet gebeuren om ervoor te zorgen dat jij van je verbinding kan genieten. Houd je telefoon daarom goed in de gaten. We gaan dit tot de bodem uitzoeken!
Hoi Boris,
Vandaag een email ontvangen met het volgende;
We hebben je geprobeerd te bellen, maar jammer genoeg krijgen we je niet te pakken. Je hebt een aantal dagen geleden glasvezel aangevraagd van T-Mobile en we heten je graag van harte welkom!
Wat gaan we nu voor je doen?
We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding gemaakt worden. De verwachte maand van oplevering is Augustus.
Daarna gaan we met een aantal zaken aan de slag:
Onze aannemer neemt contact met je op voor een zogenaamde schouwafspraak. De schouwer gaat kijken hoe en waar de kabel het beste naar binnen getrokken kan worden.
Na de schouwing maakt de aannemer een nieuwe afspraak met je voor het aanleggen van het aansluitpunt.
Als laatste komt onze installatiepartner Guidion langs voor de installatie. Je ontvangt een e-mail om hiervoor een afspraak te maken. Een week voor de installatie ontvang je het installatiepakket via de post met een Track & Trace code.
Na de installatie nemen we nog telefonisch contact met je op om te bespreken of alles naar wens is verlopen.
Overstappen
Je kunt het beste je contract bij je huidige provider opzeggen zodra de aannemer het aansluitpunt in je huis heeft gerealiseerd. Houd er rekening mee dat de meeste providers een maand opzegtermijn aanhouden.
_______________
Wij zijn dus blijven hangen tussen stap 2 en stap 3.
Nog geen nieuw pakket ontvangen. (Hadden wij al moeten hebben)
Terwijl de aannemer al enige tijd geleden plots op de stoep stond om de aansluiting naar binnen aan te leggen. Deze is dus al gereed.
Via een chat gesprek blijkt dat de aanvraag echter is geannuleerd door de netwerkbeheerder.....…
Het gaat dus ergens niet goed bij jullie.
En ook middels deze standaard mail blijkt dat het nog niet helder is aangekomen. We hebben een nieuw pakket / modem nodig. Daarna van jullie kant dus de nieuwe aanbieding met bijbehorende emails want pas hierna kunnen wij Guidion inschakelen. Ook Guidion geeft dit aan.
Al reeds telefonisch aangegeven gebruik te willen maken van de overstap service..