Skip to main content

Vandaag zou een monteur van Future Connections langskomen om mijn router te verbinden. Hiervoor heb ik speciaal de hele dag vrij genomen van mijn werk, maar helaas is er niemand komen opdagen. Tot mijn grote frustratie kreeg ik van jullie klantenservice te horen dat er niets aan gedaan kon worden. Dit vind ik onacceptabel, zeker omdat Future Connections een bedrijf is dat jullie zelf inhuren.

Wat de situatie nog frustrerender maakt, is dat Future Connections alleen via e-mail bereikbaar is. Ik heb hen al meerdere keren gemaild, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik sta dus compleet vast: geen internet, geen oplossing, en geen contact met het bedrijf dat dit zou moeten regelen.

Ik begrijp dat Odido hierin “aan de zijlijn” staat en dat de installatie door een externe partij wordt uitgevoerd, maar jullie zijn als mijn provider verantwoordelijk voor het hele proces. Jullie zijn degene die dit bedrijf inhuren, en dus ook degene die moeten zorgen dat ik krijg wat ik als klant heb besteld.

Als dit deze week niet kan worden opgelost, eis ik dat jullie mijn router direct naar mij opsturen. Dan regel ik de aansluiting zelf wel. Mocht dat ook niet mogelijk zijn, zie ik mij helaas genoodzaakt mijn bestelling te annuleren en over te stappen naar een provider die wél levert wat wordt beloofd.

Ik verwacht vandaag nog een reactie met een concrete oplossing.

Met ontevreden groet,

Hoi ​@Iszr58 ,

Op dit forum spreek je met andere consumenten klanten en moderators die toegang hebben tot consumenten CRM systemen over consumenten proposities.

Zakelijk kent vele smaken en soorten en vallen hier dus helaas niet onder. Jet bedrijf wat jij noemt wordt bijvoorbeeld bij consumentenlijnen niet gebruikt.

Odido zakelijk kent alleen een directe telefonische helpdesk. Annulering van bestellingen is onder zakelijke voorwaarden waarschijnlijk ook anders dan bij consumenten. 

Ze zijn open:

Ma t/m vr 8-18 uur.

Zaterdag 9-17:30 uur.

Zondag gesloten.

Nummer 0800-7112

Reageer