Hello allemaal,
Ik heb een bestelling voor Glasvezel en Tv staan deze staat al open sinds 19 Oktober 2024.
Hiervoor was er al een Glasvezel aansluiting aanwezig en aangesloten door ODF.
Nu wacht ik al maanden tot ik mijn abonnement en verbinding krijg. Uiteraard heb ik Odido gebeld maar kreeg te horen dat hun technische dienst hiermee bezig is.
Hoe kan het dat zowel de website van beheerder ODF en Odido beide al sinds Oktober aangeven dat ik Glasvezel heb en kan gebruiken, maar het nooit gedaan wordt.
Het duurt nu al zo lang dat zelfs Ziggo de overstap heeft geannuleerd.
Iemand een idee hoe dit komt.
Wellicht dat er iemand van Odido zelf kan meekijken.
Hallo
Maken buren wel al gebruik van het Open Dutch Fiber netwerk? En wat is de status in je Odido account?
Om de overstapservice te gebruiken moet de aansluitdatum maximaal 120 dagen in de toekomst liggen.
Hey
De buren hebben allemaal deze verbinding wel, maar of ze deze gebruiken is mij niet duidelijk.
Over de aansluitdatum, deze was rond oktober/december dus een pittige tijd geleden.
Mijn bestelling staat nu op (Afspraak maken) doelend op een afspraak voor een monteur van Guidion.
Je zou dan een mail hebben moeten gekregen om een afspraak met Guidion te maken. Check ook de ongewenste map.
Heb je het installatie pakket al?
Dat is dus de grap.
Mail zal ik niet ontvangen omdat ze beweren dat er geen Glasvezel is.
Echter geeft hun eigen postcode check aan van wel.
Ik heb geen apparatuur gekregen geen mail van Guidion en heb al minsten 4 keer gebeld met Odido.
Elke keer het antwoord dat er een melding is verstuurd naar de Technische dienst.
Als Update.
Heb ODF (Beheerder van het Glasvezelnetwerk) Gebeld en deze geven aan dat alles werkend is en ik allang op het netwerk had gekund.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.