Mijn glasvezel kabel ligt nu op de stoep tot de voordeur. KPN Netwerk status check zegt aansluiting in de woning is pas in okt/nov. Kpn netwerk klantenservice zegt ook niks of dit eerder kan.
Heeft T-Mobile een eigen dienst die deze glasvezel aansluit in mijn woning en wordt dat dan binnen korte termijn gedaan na een glasvezel abonnement afsluiting of moet ik echt wachten totdat kpn langs komt?
Verder, is er fair use policy op een T-Mobile 100mbit glasvezel abo of wordt je verbinding dan direct afgeknepen bij veel dataverkeer. Geen idee hoeveel gb aan streaming / downloads wordt gedaan door familie, maar zou wel willen weten of er zo'n policy is. Was glasvezel niet een eigen lijn?...dus veel verkeer zou geen hinder bij anderen moeten veroorzaken toch?
Een minpunt van T-Mobile vind ik wel dat bij klantenservice ik tot nu toe niemand aan de lijn kan krijgen. Het is steeds een bandje en persoonlijk vind ik de website ook een doolhof van een kennisbank. Pluspunt is wel deze community forum waar leden elkaar gericht kunnen helpen.