Skip to main content

Wijkcentrale patchen

  • 12 June 2024
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Op 7 juni is er een monteur langsgeweest om de glasvezelaansluiting aan te leggen, dit is prima gelukt. Nu heeft hij echter aangegeven dat er in de wijkcentrale nog een patch dient gedaan te worden voordat ik internet zou kunnen ontvangen. Nu heb ik reeds aangegeven dat het abbonement op 3 juni zou moeten ingaan, het is momenteel 12 juni en ik zit nog steeds zonder enig internet. De unlimited data voucher helpt ook niet, omdat ik pas later klant wordt van Odido met mijn mobiel. Al meermaals contact gehad met de klantenservice en die geven allemaal hetzelfde aan, alleen gebeurd er verder niets. 

 

Graag zie ik op korte termijn tegemoet dat de wijkcentrale wordt gepatcht, ik ben er wel een beetje klaar mee zo. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tboere, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je internet verbinding. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het gaan onderzoeken en hopelijk de juiste aansturing bieden zodat je zo snel mogelijk online komt! 

Hi @Tboere, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je internet verbinding. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het gaan onderzoeken en hopelijk de juiste aansturing bieden zodat je zo snel mogelijk online komt! 

Maar dit duurt wel een beetje lang zo, toch? Nog niets gehoord van iets of iemand en als ik nu zelfs contact opneem met de klantenservice wordt en direct opgehangen. Is toch weer vrij jammer.

Mag hopen dat er op korte termijn een oplossing komt, kan zo geeneens naar Nederland kijken op het EK!

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt @Tboere, ik heb de prioriteit van het ticket verhoogd voor je zodat het sneller opgepakt wordt.

Je kunt al wel met je TV-klantnummer en pincode tv kijken via onze app op je telefoon of via de browservresie!

Reageer