In augustus mijn aanvraag gedaan om een glasvezel aansluiting in huis te krijgen.
Na lang wachten is afgelopen week eindelijk het glasvezelaansluitpunt in huis gerealiseerd. Ook is de aannemer in de wijkcentrale gaan checken of het licht van zijn laser te zien was, wat gelukkig het geval bleek te zijn. De week hiervoor heb ik ook al het installatiepakket mogen ontvangen.
Nu zijn we er bijna denk je! Jammer maar helaas…
Ik had al een raar vermoeden waarom mijn bestelstatus maar bleef steken op "Bestelling in behandeling". Gezien ik in het verleden ook al uitermate slecht op de hoogte ben gehouden door T-Mobile met betrekking tot de aansluiting (overal zelf achteraan moeten bellen) maar weer eens zelf gebeld om te kijken hoe ik een afspraak met een Guideon monteur krijg geregeld.
Tot mijn verbazing kreeg ik nu te horen dat T-Mobile van ODF heeft vernomen dat de wijkcentrale niet gereed is (ik dacht dat de aannemer dit al gecheckt had / licht kwam toch netjes aan in de centrale?) en er totaal geen indicatie is wanneer dit wel het geval is?
Is het niet zo dat ODF enkel verantwoordelijk is voor de aanleg vanuit huis tot aan de centrale en dat T-Mobile zelf in de wijkcentrale aan de slag moet m.b.t. switches en patches?
Ik begin er echt langzaam moe van te worden en zou bijna denken dat T-Mobile geen nieuwe klanten erbij wil hebben gezien het feit dat de service gewoon bijzonder ondermaats is.
Ik hoop dan ook dat ik uiteindelijk via dit forum iets meer duidelijkheid kan krijgen en op zijn minst een indicatie ga krijgen hoe lang het allemaal nog mag gaan duren.
Mijn postcode: 6467JC Kerkrade