Skip to main content

Hallo ik heb nu glasvezel in me huis leggen 

En alles van odido al 3 weken 

Maar nu blijkt dat er buiten nog wat aangesloten moet worden 

Hoelang gaat deze ongein duren woon er nu en kan niets vind dit best we en ding waar odido achteraan mag zitten wel alles versturen maar kan er niets mee

Dacht dan zet ik hem om tot hij het wel doe maar kan geen adsl bestellen omdat glasvezel nog in levering is echt tegek voor worden 

Welkom op onze community! @Veenman010 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag gebruik wil maken van Glasvezel. Ik kijk gelijk met je mee! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er op dit moment nog geen glasvezel beschikbaar is. Gelukkig wordt dit wel aangelegd in jouw wijk/regio, daarom kan je dit bestellen als pre-order. 

Natuurlijk wil ik wel dat je gebruik kan maken van onze diensten. Ik heb daarom meteen jouw vraag betreft DSL nogmaals neergelegd bij mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Hallo hartelijk bedankt 

Ze hebben nu wel dingen omgezet 

Maar ik heb nu geen goed modem ik heb een glasvezel modem 

Dus kan ik hem nog niet gebruiken 

Zou je dit aub kunnen na vragen voor mij

Hoe ik dit nu weer moet oplossen 


@Veenman010 Dat is geweldig nieuws, wat fijn! 😀

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het pakket is besteld, maar nog niet onderweg is. 

Geen zorgen! Ik heb gelijk gevraagd aan mijn collega’s van de technische dienst of ze dit een zetje kunnen geven. 

Laat je het mij weten als je in de tussentijd nog iets nodig hebt? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 


Hallo 

Nu keek ik net en nu staat er wat ik per maand kwijt ben 

Sorry maar alles staat er nu dubbel in 

Kan jij dit aub even na kijken 


En zou je dan gelijk kunnen vragen of ze de oplevering van dsl wel hebben gedaan want wordt er nu echt gek van


En hoelang duurt het in godsnaam voor ze dat pakket versturen de 8ste had ik al mail dat ik kon aansluiten 

Maar vertrouw daar ook niet meer op 

Ik wil nu toch wel gewoon internet en tv 

Gaat dit bij al jullie klanten zo pffff


@Veenman010 Dank je wel dat je dit gelijk meldt en oprecht sorry dat er zoveel misgaat. Ik help je natuurlijk gelijk verder! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de order er dubbel in lijkt te staan. Van wat ik kan inzien, heeft dit nog te maken met de Glasvezel order. Ik heb in ieder geval meteen aan mijn collega’s gevraagd of zij dit willen aanpassen, zodat je alleen voor het DSL abonnement betaald. 

Betreft het installatiepakket, de opdracht hiervoor is verzonden naar ons distributiecentrum. Zodra het pakket is verstuurd, ontvang je de track & trace code. 

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen?


Hallo je kan me niet vertellen dat dit echt een week duurt voordat het verstuurd wordt 

Ben nu toch echt op het punt alles te annuleren want wat is dit een drama zeg 

Dan wordt er gezegt je wordt terug gebeld en hoor je niets dan een simpele adsl aansluiting lukt ook niet dit is toch erg voor zoon bedrijf 

Ik geef ze tot maandag en dan ben ik het zat


Hoi @Veenman010, we doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk te leveren! Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp. Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooi weekend! Groetjes, Ishana


Dat jullie er van leren heb ik niet aan ik zit zonder 

Waar kan ik alles annuleren 

Want word van het kasje naar de muur gestuurd ben het echt helemaal zat 

Met alle mooie belofte 


Dat kan via ons of via de telefonische klantenservice @Veenman010


Hallo bij deze graag alles annuleren 

Ik wil helemaal niets meer

Alvast bedankt 


Ik heb het geannuleerd @Veenman010, je ontvangt hier spoedig een bericht over. Alvast veel succes bij je nieuwe provider! 


Hartelijk bedankt 

Bij ziggo snappen ze het wel

Morgen alles binnen en aangesloten 

2 dagen geen 2 weken waar alles fout gaat duurt niet lang denk ik Odido 


Reageer