Welkom op onze community! @Veenman010
Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag gebruik wil maken van Glasvezel. Ik kijk gelijk met je mee!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er op dit moment nog geen glasvezel beschikbaar is. Gelukkig wordt dit wel aangelegd in jouw wijk/regio, daarom kan je dit bestellen als pre-order.
Natuurlijk wil ik wel dat je gebruik kan maken van onze diensten. Ik heb daarom meteen jouw vraag betreft DSL nogmaals neergelegd bij mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen voor je kijken wat de mogelijkheden zijn.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Hallo hartelijk bedankt
Ze hebben nu wel dingen omgezet
Maar ik heb nu geen goed modem ik heb een glasvezel modem
Dus kan ik hem nog niet gebruiken
Zou je dit aub kunnen na vragen voor mij
Hoe ik dit nu weer moet oplossen
@Veenman010 Dat is geweldig nieuws, wat fijn!
Goed dat je dit aangeeft. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het pakket is besteld, maar nog niet onderweg is.
Geen zorgen! Ik heb gelijk gevraagd aan mijn collega’s van de technische dienst of ze dit een zetje kunnen geven.
Laat je het mij weten als je in de tussentijd nog iets nodig hebt? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig!
Hallo
Nu keek ik net en nu staat er wat ik per maand kwijt ben
Sorry maar alles staat er nu dubbel in
Kan jij dit aub even na kijken
En zou je dan gelijk kunnen vragen of ze de oplevering van dsl wel hebben gedaan want wordt er nu echt gek van
En hoelang duurt het in godsnaam voor ze dat pakket versturen de 8ste had ik al mail dat ik kon aansluiten
Maar vertrouw daar ook niet meer op
Ik wil nu toch wel gewoon internet en tv
Gaat dit bij al jullie klanten zo pffff
@Veenman010 Dank je wel dat je dit gelijk meldt en oprecht sorry dat er zoveel misgaat. Ik help je natuurlijk gelijk verder!
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de order er dubbel in lijkt te staan. Van wat ik kan inzien, heeft dit nog te maken met de Glasvezel order. Ik heb in ieder geval meteen aan mijn collega’s gevraagd of zij dit willen aanpassen, zodat je alleen voor het DSL abonnement betaald.
Betreft het installatiepakket, de opdracht hiervoor is verzonden naar ons distributiecentrum. Zodra het pakket is verstuurd, ontvang je de track & trace code.
Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen?
Hallo je kan me niet vertellen dat dit echt een week duurt voordat het verstuurd wordt
Ben nu toch echt op het punt alles te annuleren want wat is dit een drama zeg
Dan wordt er gezegt je wordt terug gebeld en hoor je niets dan een simpele adsl aansluiting lukt ook niet dit is toch erg voor zoon bedrijf
Ik geef ze tot maandag en dan ben ik het zat
Hoi @Veenman010, we doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk te leveren! Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp. Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Dat jullie er van leren heb ik niet aan ik zit zonder
Waar kan ik alles annuleren
Want word van het kasje naar de muur gestuurd ben het echt helemaal zat
Met alle mooie belofte
Dat kan via ons of via de telefonische klantenservice @Veenman010.
Hallo bij deze graag alles annuleren
Ik wil helemaal niets meer
Alvast bedankt
Ik heb het geannuleerd @Veenman010, je ontvangt hier spoedig een bericht over. Alvast veel succes bij je nieuwe provider!
Hartelijk bedankt
Bij ziggo snappen ze het wel
Morgen alles binnen en aangesloten
2 dagen geen 2 weken waar alles fout gaat duurt niet lang denk ik Odido